همدان

اختصاص ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز کارگاه‌‌های آموزشی فنی‌و‌حرفه‌ای استان همدان

استاندار همدان از اختصاص ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر رییس جمهور برای تجهیز کارگاه‌‌های آموزشی فنی‌و‌حرفه‌ای این استان خبرداد.

 

به گزارش پایگاه خبری ماد _ دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد در دیدار با مدیرکل، معاونین و رؤسای ادارات فنی و حرفه‌ای استان همدان اظهار داشت: مهارت‌آموزی در گذشته به صورت تجربی انجام می‌شد که زمان آن بسیار طولانی مدت و دارای خسارت جانبی بود اما هم اکنون آموزشگاه‌های فنی‌وحرفه‌ای،مجموعه‌هایی مؤثر در مهارت‌آموزی به شکل علمی و نوین تسریع هستند و خسارات کمتری دارد.

وی در ادامه ازاختصاص ۱۲۰ میلیارد تومان اعتباراز محل سفر رییس جمهور برای تجهیز کارگاه‌‌های آموزشی فنی‌و‌حرفه‌ای استان همدان خبرداد و افزود:مجموعه فنی‌وحرفه‌ای باید با اداره‌کل صمت و شرکت شهرک‌های صنعتی جهت تأمین نیروی مهارت‌آموخته، ارتباط نزدیک داشته باشد و نیازهای استان از این مجموعه تامین شود.

قاسمی فرزاد از آموزشگاه‌های فنی‌ و حرفه‌ای به عنوان مراکز مفید، کارآمد و مؤثر در ایجاد اشتغال یاد کرد و گفت: مهارت‌آموزی در سطح جامعه و قشر تحصیل‌کرده نیازمند تقویت بیش از پیش بوده و طرح‌های مؤفق و اثرگذار و هر آنچه به توسعه‌ی مزیت‌های نسبی استان کمک کندباید تبلیغ و به اطلاع عموم برسد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا