کرمانشاه

شهردار کرمانشاه خبر داد:
طرح جامع شهر کرمانشاه اصلاح می‌شود

شهردار کرمانشاه گفت: طرح جامع شهر کرمانشاه با توجه به نیازهای واقعی و چشم‌انداز به آینده این کلانشهر بازبینی و اصلاح می‌شود.

نادر نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ماد گفت: با توجه به بررسی‌های کارشناسی شهرداری و نیازهای جدید کلانشهر کرمانشاه و اخذ نظرات مشاوران و کارشناسان و مطالبات شهروندان امروز _سه‌شنبه دهم مردادماه_ نشستی با حضور مدیران کل دفتر فنی و شهری و شوراهای استانداری کرمانشاه با مشاور طرح جامع شهر کرمانشاه برگزار شد و از مشاور طرح جامع کلانشهر کرمانشاه خواسته شد که بر اساس نیازهای واقعی این کلان‌شهر مبادرت به تهیه طرح و اصلاح آن کند.

 

وی افزود: از مشاور طرح جامع شهر خواسته شد بر اساس نیازهای واقعی کلانشهر کرمانشاه اقدام به بازبینی و تهیه طرح مبادرت کند و مقرر شد در چهار محور جلسات مشترک ادامه پیدا کند

 

شهردار کرمانشاه گفت: چهار محوری که مقرر شد مورد گفت‌وگو و بررسی قرار گیرد، شامل سکونت در شهر می‌شود که خود شامل ساخت و ساز و الحاق اراضی موردنیاز با چشم‌انداز آینده کلانشهر کرمانشاه و محور دوم اشتغال در شهر که مراکز اداری، تجاری مورد نیاز در پاره شهر شمالی و جنوبی توزیع شود و محور سوم استفاده از محیط زیست شهری و سرانه خدماتی و فضای سبز که بر اساس نیازهای شهر کرمانشاه در حال حاضر و آینده طراحی شود و زون باغ شهر که نیاز مبرم کلانشهر کرمانشاه است.

 

وی اضافه کرد: محور چهارم زون بلندمرتبه‌سازی است که برج‌سازی در آینده بتواند در آن‌جا انجام شود و نیاز شهر و شهروندان پاسخ داده شود که نکات مورد نیاز ارائه شد تا در طرح جامع شهر کرمانشاه لحاظ شود.

 

نوروزی گفت: همچنین ارتباطی بین مشاور طرح جامع ترافیکی شهر کرمانشاه و مشاور طرح جامع شهرسازی برقرار شد و مقرر شد اصلاحات مورد نیاز با هماهنگی هر دو مشاور و با اخذ نظرات کارشناسی انجام شود.

 

وی تصریح کرد: برای رسیدن به نتیجه مطلوب و تکمیل طرح جامع شهر کرمانشاه مقرر شده است که جلسات مشترک به صورت مستمر برگزار شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا