کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه:
اختصاص ۸۰۰ میلیارد برای بهسازی راه‌ها در توافق با سازمان راهداری کشور

طی تفاهم‌نامه‌ای که بین استان کرمانشاه و سازمان راهداری کشور منعقد شده،۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی و نگهداری راه‌های اصلی و فرعی استان کرمانشاه اختصاص پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ماد ،در این تفاهم‌نامه که به امضای صحرایی استاندار کرمانشاه، امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، بخشی پور رئیس مجمع نمایندگان استان، معاون عمرانی استانداری کرمانشاه، معاون سازمان راهداری کشور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مدیرکل راهداری استان کرمانشاه رسیده، مقرر شده است که ۶۵ درصد از توافق ۸۰۰ میلیارد تومانی، توسط سازمان راهداری کشور و ۳۵ درصد هم از اعتبارات سازمان راهداری استان تامین شود.

فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در خصوص این تفاهم نامه گفت : در دو سال گذشته ۱۰۲ نقطه حادثه‌خیز شناسنامه دار در استان شناسایی شدده است که به زودی  به رفع و اصلاح این نقاط اقدام می‌شود.

وی اضافه کرد: از این تعداد بیش از ۹۰ مورد اصلاح و ۱۹ مورد نیز براساس فراوانی تصادفات شناسایی و شناسنامه دار شده است و در مجموع ۲۸ نقطعه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار در استان باقی مانده که برای اصلاح هندسی آن‌ها برنامه‌ریزی شده است.

کرمی با اشاره به اینکه امسال ۱۳ نقطه حادثه‌خیز اصلاح هندسی شد گفت: برای رفع ۹ نقطه در امسال برنامه‌ریزی شده و اصلاح ۶ نقطه باقی مانده نیز در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود سال آینده به اتمام برسد

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا