آخرین خبرکرمانشاهکرمانشاه

دمای هوای آخر هفته کرمانشاه به بیش از ۴۰ درجه می‌رسد

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه از روند افزایشی دمای هوای استان در روزهای پایان هفته خبر داد و گفت: دمای هوای شهر کرمانشاه به بیش از ۴۰ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

سعید قاسمی از روند افزایشی دمای هوای استان از روز پنجشنبه یاد کرد و گفت: این روند افزایشی تا روز شنبه (۱۴ مرداد) ادامه خواهد داشت.

به گزارش ماد، وی با بیان اینکه حداکثر دما را طی روهای پنجشنبه، جمعه و شنبه داریم، یادآور شد: از روز یکشنبه دمای هوا به تدریج خنک‌تر خواهد شد.

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه روند افزایشی دمای هوا برای نقاط مختلف استان چندان چشمگیر نیست، خاطرنشان کرد: حداکثر دمای شهر کرمانشاه که روز گذشته (۹ مرداد) ۳۹ درجه سانتی‌گراد بود، طی روزهای گرم پایان هفته به ۴۰ تا ۴۱ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید و حتی رسیدن به دمای ۴۲ درجه سانتی‌گراد احتمال کمی دارد.

به گفته قاسمی، حداکثر دمای نواحی گرمسیر مانند خسروی و قصرشیرین نیز از ۴۵ درجه سانتی‌گراد در روز گذشته به حدود ۴۷ درجه سانتی گراد در روزهای پایانی هفته خواهد رسید.

وی تاکید کرد: روند افزایشی دمای هوای در کرمانشاه چندان جدی نیست و هشدارهایی که درباره افزایش دما در کل کشور داده شده عمدتا برای نواحی گرمسیرتر خصوصا خوزستان، ایلام و… است.

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه در فصل گرمای امسال در کرمانشاه دمای ۴۳ درجه سانتی‌گراد نیز به ثبت رسیده، یادآور شد: به نظر می‌رسد روزهای گرم پایان هفته به شدت روزهای گرمی که در هفته‌های قبل پشت سر گذاشتیم، نباشد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا