آخرین خبرکرمانشاه

شهردار کرمانشاه خبر داد:
جذب سرمایه‌گذار خارجی برای پروژه‌های شهرداری کرمانشاه  

شهردار کرمانشاه اظهار کرد: یکی از پروژه‌های جذاب مدیریت شهری برای سرمایه گذران، پروژه میلاد است و در کنار آن قرارداد سرمایه‌گذاری شهربازی کرمانشاه به زودی امضا خواهد شد.

نادر نوروزی در گفتگو با خبرنگار ماد اظهار داشت: به دنبال ایجاد ارزش افزوده برای شهر کرمانشاه با انعقاد تفاهم‌نامه‌های سرمایه‌گذاری هستیم و در همین زمینه نشستی با تعدادی از متقاضیان سرمایه‌گذاری در پروژه‌های شهری برگزار کردیم.

 

وی گفت: در این جلسه موضوعات مختلفی از جمله بسته‌های سرمایه‌گذاری که توسط شهرداری کرمانشاه به مبلغ هشت هزار میلیارد تومان تهیه شده، مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و نقطه نظرات طرفین بیان شد.

 

شهردار کرمانشاه خاطر نشان کرد: یکی از پروژه‌های جذاب مدیریت شهری برای سرمایه گذران، پروژه میلاد است که این پروژه قریب به ۵۰ هزار مترمربع ساخت و ساز و بیش از ۱۵۰۰ پارکینگ در قسمت جدید و قدیم شهر دارد و در قالب سه برج است که شامل فعالیت‌های پزشکی، تجاری و اقامت‌گاهی است.

 

وی ادامه داد: در این نشست یک سرمایه‌گذار عراقی به انجام سرمایه‌گذاری در آن ابراز تمایل کرد و مقرر شد مذاکرات بعدی توسط سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری کرمانشاه و سرمایه‌گذار عراقی انجام شود.

 

نوروزی در مورد پروژه میلاد به عنوان یک ابر پروژه مدیریت شهری کرمانشاه بیان داشت: با توجه به جانمایی این پروژه میان دو بلوار ۴۵ متری شهید مصطفی امامی و بلوار شهید بهشتی بار ترافیکی و میزان پارکینگ آن محاسبه شده است و افتتاح آن تعداد سفرها به بافت فرسوده که عمدتاً مراجعین به مطب پزشکان و کلینیک‌های پزشکی در پارکینگ شهرداری است را کاهش و موجب تسهیل تردد شهروندان می‌شود.

 

وی با اشاره به تمایل سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در پروژه شهربازی کرمانشاه ادامه داد: با توجه به اهمیت احداث شهربازی در کلانشهر کرمانشاه که مطالبه عمومی است این سرمایه‌گذاری در اولویت قرار گرفته است و با تکمیل مذاکرات طرفین و با اخذ جمع‌بندی در اسرع وقت تفاهم‌نامه به امضا خواهد رسید.

 

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: از آنجا که شادی و تفریحات سالم شهروندان و خانواده‌های کرمانشاهی همواره از دغدغه‌های مدیریت شهری بوده است و از طرفی نیاز مبرم شهر تلقی می‌شود امیدوارم با سرمایه‌گذاری‌هایی که صورت خواهد گرفت شاهد گام مؤثری در ارتقای حوزه تفریح و سرگرمی در کرمانشاه باشیم.

 

وی در پایان گفت: احداث پروژه عظیم میلاد موجب ساماندهی بخش‌های مختلف مانند پزشکی، تجاری می‌گردد و همچنین موجبات ایجاد ارزش افزوده و دارایی‌ها برای شهرداری و شهر خواهد شد و از همه مهمتر اشتغال پایدار برای تعدادی از جوانان کرمانشاهی به وجود خواهد آمد.

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا