آخرین خبرکرمانشاه

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه:
مقابل هنجار شکنی و ملتهب کردن فضای جامعه ایستادگی می‌شود

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه پس از دستگیری و بازداشت عوامل هتک حرمت به همسر آمر به معروف شهید مدافع حرم گفت: اجازه نخواهیم داد عده‌ای هنجار شکن با اعمال شنیع خود فضای جامعه را ملتهب کنند.

به گزارش خبرنگار ماد ، شهرام کرمی با اشاره به هتک حرمت اخیر به همسر آمر به معروف شهید مدافع حرم در کرمانشاه، اظهار کرد: طی روزهای گذشته همسر و دختر شهید مدافع حرم حسین علیخانی به علت انجام وظیفه شرعی و قانونی امر به معروف و نهی از منکر در ایام محرم حسینی از سوی چند نفر مورد هتک حرمت قرار گرفتند.

 

وی افزود: در این رابطه همسر شهید مدافع حرم شهید علیخانی به همراه دخترش به دو زن حرمت شکن تذکر محترمانه می‌دهند، اما از سوی آنها و یک مرد که به همراه آنها بوده مورد هتک حرمت شدیدی قرار می‌گیرند.

 

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: این موضوع سبب کدورت خاطر شدید و جریحه دار شدن مسئولان و مردم استان شهیدپرور کرمانشاه شد تا جایی که نماینده محترم ولی فقیه در استان و مردم خواهان برخورد شدید و بدون مماشات دستگاه قضائی با عوامل این حرمت‌شکنی شده‌اند.

 

وی تاکید کرد: در این راستا، به محض اطلاع به دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه دستورات لازم و به تبع آن به ضابطین دستگاه قضائی و نیروهای امنیتی داده شد تا سریعاً وارد عمل شده تا عوامل هتاکی به خانواده شهید را شناسایی و دستگیر کنند.

 

وی تصریح کرد: خوشبختانه این مهم در کمترین زمان انجام شد و هتاکان به همسر شهید دستگیر شده و اکنون در بازداشت به سر می‌برند و یقیناً برخورد قاطع و قانونی قضائی در انتظار آنها خواهد بود.

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا