آخرین خبر

دستگاه برتر هر استان در شاخص تبیین دستاوردها و اقناع افکار عمومی در جشنواره شهید رجایی  معرفی میشوند

رییس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: با پیگیری‌های دبیرخانه این شورا و همکاری مناسب سازمان اداری و استخدامی کشور، امسال برای نخستین بار شاخص «تبیین دستاوردها و اقناع افکار عمومی»  در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی کشور اضافه شد و در همین راستا هم یک دستگاه ملی به عنوان دستگاه برتر  این شاخص در  جشنواره شهید رجایی معرفی می شود.

 

به گزارش پایگاه خبری ماد _ سپهر خلجی افزود:‌ این شاخص در ارزیابی دستگاه های استانی هم اعمال شد و دبیرخانه شورای اطلاع رسانی استانها  به عنوان ارزیابان دستگاه های استانی اقدامات لازم را انجام دادند.

 

وی اظهارداشت: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانها، در جشنواره شهید رجایی استانها هم دستگاه برتر شاخص تبیین دستاوردها و اقناع افکار عمومی در هر استان  انتخاب و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

 

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت تاکید کرد: قرار گرفتن معیار اطلاع‌رسانی و تبیین به عنوان یکی از شاخص‌های ارزیابی دستگاه های اجرایی و جشنواره شهید رجایی، گامی موثر در ارتقای جایگاه حوزه اطلاع‌رسانی در دستگاه‌های اجرایی است.

 

دکتر خلجی، «میزان ارتباط با رسانه‌ها»، «میزان حضور در رسانه‌های نوین»، «میزان روشنگری نسبت به انتقادات، شایعات، شبهات و ابهامات»، «میزان تعاملات و ارتباطات تبیینی مسئولین»، «میزان تولید انواع محتواهای رسانه‌ای از برنامه‌ها، فعالیتها و دستاوردها» و «میزان استقرار روابط عمومی الکترونیک» را  شش سنجه‌  مورد بررسی در شاخص  تبیین دستاوردها و اقناع افکار عمومی ذیل  ارزیابی عملکرد سالانه دستگاه‌های اجرایی معرفی کرد و گفت: سنجه‌های شش گانه با ۱۹ زیرسنجه توسط ارزیابان مورد بررسی دقیق و کارشناسی صورت گرفته است.

 

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت بار دیگر از همکاری سازمان اداری و استخدامی کشور، وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری‌ها و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استانها برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور محترم در راستای اهتمام هرچه بیشتر به موضوع جهاد تبیین  قدردانی کرد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا