آخرین خبرکرمانشاه

متخصص پیوند کلیه مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه خبر داد؛
۱۴ مورد پیوند کلیه از ابتدای امسال در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه انجام شد

متخصص ارولوژی و فلوشیپ پیوند کلیه مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه از انجام ۱۴ مورد پیوند کلیه از ابتدای امسال در بیمارستان امام رضا(ع) شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ماد، حسین عبدی امروز سه شنبه _ بیست و یکم شهریور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بخش پیوند کلیه مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) با تکیه بر تجارب و زحمات ارزشمند پزشکان، پرستاران و کادر درمان مجرب از سال ۱۳۸۵ مشغول ارائه خدمات درمانی به بیماران است.

 

وی افزود: تعداد ۱۴ مورد پیوند کلیه از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون آماری قابل قبول برای این بخش فوق تخصصی است که با تلاش‌های تیم پزشکی، درمانی و مدیریتی مجتمع نسبت به مورد مشابه در سال گذشته چیزی در حدود ۵۰ درصد افزایش داشته است.

 

متخصص ارولوژی و فلوشیپ پیوند کلیه مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه تصریح کرد: بخش فوق تخصصی پیوند کلیه بیمارستان امام رضا (ع) با پرسنلی مجرب و کارآزموده پس از وقفه‌ای کوتاه در زمان بحران کرونا اکنون فعالیت خود را با قدرت از سر گرفته که طبق آمار در حال حاضر در هفته یک پیوند موفق در این بخش صورت می‌پذیرد و با توجه به لیست انتظار بیماران پیش بینی می‌شود این تعداد به ۲ پیوند در هفته افزایش یابد.

 

عبدی بیان کرد: اکثر آزمایشات قبل پیوند از جمله HLA و بافت شناسی که پیش از این در شهر تهران انجام می‌شد و برای آسایش و تسریع در درمان بیماران اکنون در همین مرکز انجام می‌شود.

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا