کرمانشاه

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛
فرهنگسرای ایثار و مقاومت در کرمانشاه افتتاح شد  

شهردار کرمانشاه گفت: فرهنگسرای ایثار و مقاومت را در راستای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید افتتاح کردیم.

نادر نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ماد اظهار کرد: امروز توفیق داشتیم فرهنگسرایی به نام ایثار و مقاومت در راستای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید افتتاح کنیم.

 

وی افزود: امیدواریم این فرهنگسرا محفل و مجمعی باشد برای اینکه رزمندگان سرفراز هشت سال دفاع مقدس همراه با خانواده حضور پیدا کنند و از طرفی میزبان خانواده معظم شهدا نیز باشیم.

 

شهردار کرمانشاه گفت: در نظر داریم در این فرهنگسرا تبادل نظر و گفت‌وگو داشته باشند و گامی باشد در راستای انتقال فرهنگ دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های جدید و فرزندان ما که آن زمان را درک نکردند، با این اقدام بتوانند شناختی از منش و روش رزمندگان پیدا کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: امید است از این طریق شاهد انتقال فرهنگ و تجربه نسل دیروز و مدافعان سرفراز در دفاع مقدس به نسل جدید باشیم تا شاهد یک فرهنگ‌سازی ناب در سطح جوانان و کودکان دیارمان باشیم.

 

ایمان درخشی سرپرست سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار ماد اظهار کرد: در راستای اجرای سلسله اقدامات فرهنگی در سطح کرمانشاه که سرزمین رشادت‌ها، ایثار و مقاومت است، شهری که جنگ تحمیلی در همین جا آغاز و در همین جا به پایان رسید، موفق به راه‌اندازی اولین فرهنگسرای ایثار و مقاومت شدیم.

 

وی افزود: از آنجا که احساس خلأ کردیم و محلی برای گردهمایی فرهنگی پیشکسوتان دفاع مقدس نداشتیم با مساعدت‌های شهردار کرمانشاه توانستیم در حداقل زمان این فرهنگسرا را راه اندازی کنیم.

 

سرپرست سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: این فرهنگسرا محل تجمع رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس است و برای اجرای برنامه‌های مرتبط در حوزه ایثار و مقاومت و نشر ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس خواهد بود

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا