آخرین خبرکرمانشاه

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم ص استان کرمانشاه؛
«پاوه» تابلویی زیبا از عزت و افتخارات ایران اسلامی است

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه «پاوه» را تابلویی زیبا از عزت و افتخارات ایران اسلامی دانست و گفت: منطقه اورامانات، به خاطر وفاداری مردمان آن به نظام در ایران اسلامی پرآوازه و خوشنام است.

به گزارش خبرنگار ماد، سردار بهمن ریحانی امروز پنجشنبه _ ششم مهرماه در جشن مردمی هفته وحدت که در مسجد رسول‌الله (ص) شهرستان پاوه برگزار شد، اظهار کرد: منطقه اورامانات، به خصوص شهرستان «پاوه» به خاطر وفاداری مردمان آن به نظام در طول انقلاب، در جغرافیای وسیع ایران اسلامی پرآوازه و خوشنام است.

 

وی ادامه داد: این مردمان اورامانات و پاوه بودند که در کنار شهید چمران و پاسداران غیربومی، دشمن را مجبور به عقب‌نشینی کردند، این منطقه به خاطر خاستگاه و جایگاهی که دارد همواره مورد توجه دشمنان بوده تا آن را تجزیه و از ایران اسلامی جدا کنند.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: وجود مردم وفادار و سلحشور پاوه در کنار ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه این شهرستان، اجازه چنین کاری را به دشمن نداده و همواره نقشه‌های آنان را نقش بر آب کرده‌اند.

 

وی پاوه را تابلویی زیبا از عزت و افتخارات ایران اسلامی دانست و گفت: در طول عمر بابرکت انقلاب همواره توانسته‌ایم از راهبردها و سناریوهای طراحی شده دشمن، سربلند بیرون بیاییم و تا زمانی که بر اساس اصول دین، اسلام و انقلاب حرکت کنیم، همواره پیروز خواهیم بود.

 

وی با بیان اینکه دشمن اعتقادات و دین ما را هدف قرار داده، افزود: دشمن از ترویج دین اسلام می‌ترسد، به این اطمینان رسیده که با توسعه اسلام جغرافیای آن‌ها از بین خواهد رفت.

 

ریحانی خاطرنشان کرد: دشمن دیگر نگاهی به تصرف سرزمین ندارد، چون توان دفاعی ایران را به لحاظ پشتیبانی مردم شاهد است؛ دشمن با راه‌انداختن یک جنگ رسانه‌ای می‌خواهد بر افکار، ذهن‌ها و انگیزه‌ها تسلط پیدا کند.

 

وی ادامه داد: باید مسؤولان، صاحبان تریبون و کسانی که در اجتماعات سخنرانی می‌کنند، جهاد تبیین را در دستور کار خود داشته باشند و با بصیرت‌افزایی جوانان را حفظ کنند تا در دام دشمنان گرفتار نشوند.

 

ریحانی اضافه کرد: هر جامعه‌ای که قدر شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان و بزرگان خود را بداند؛ مردمی موفق خواهند بود و شکست نخواهند خورد

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا