آخرین خبرکرمانشاه

استاندار کرمانشاه:
۷۰ پروژه نیمه‌تمام کرمانشاه تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

استاندار کرمانشاه گفت: تا پایان سال‌جاری با یک نگاه مردمی و جهادی، ۷۰ طرح و پروژه نیمه تمام و معطل مانده از سال‌های گذشته در استان تکمیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ماد، محمدطیب صحرایی امروز _پنجشنبه، ششم مهرماه_ در جشن مردمی هفته وحدت که در مسجد رسول‌الله (ص) شهرستان پاوه برگزار شد، اظهار کرد: در آیات متعددی از قرآن کریم، خداوند به تفصیل نکاتی را درباره وجود نازنین پیامبر اکرم (ص) بیان کرده است.

 

وی افزود: به عنوان مسلمان نباید تنها به خواندن و شنیدن این آیات درباره پیامبر (ص) اکتفا کنیم، بلکه باید اعمال و رفتار ایشان را الگو قرار دهیم؛ درباره شخصیت والای ایشان بخوانیم تا بشناسیم و به دنبال آن به عنوان یک مؤمن، تبعیت کنیم، نزدیکی شباهت رفتاری به پیامبر (ص) راهگشایی برای سعادت فردی، خانوادگی و اجتماعی مسلمانان است.

 

استاندار کرمانشاه گفت: تا پایان سال‌جاری با یک نگاه مردمی و جهادی، ۷۰ طرح و پروژه نیمه‌تمام و معطل مانده از سال‌های گذشته در استان تکمیل خواهد شد.

 

وی از وعده پیگیری دغدغه مهم مردم غرب استان سخن گفت و افزود: مبحث کوله‌بری یکی از دغدغه‌های مردم غرب استان است که به تازگی مصوبات خوبی در مجلس برای این منظور داشته‌ایم که در کنار دستورالعمل‌ها و ابلاغیه‌ها، مقدمات یک طراحی خوب و قابل اجرا برای کوله‌بران در حال شکل‌گیری است

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا