آخرین خبرکرمانشاه

سرپرست راه و شهرسازی استان کرمانشاه؛
تلاش برای فعال‌تر شدن پروژه‌های مسکن مهر استان کرمانشاه  

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: مشکل نقدینگی برای پروژه مسکن مهر «تلاش» کرمانشاه وجود ندارد و به محض ارائه صورت وضعیت از سوی پیمانکار، آمادگی پرداخت فوری وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ماد، رامین الماسی امروز _ جمعه هفتم مهرماه _ از پروژه مسکن مهر «تلاش» که در حال تکمیل است، بازدید کرد. در این بازدید بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مسکن مهر و رفع مشکلات متقاضیان از سوی همه عوامل اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تاکید کرد.

 

رامین الماسی، سرپرست مسکن و شهرسازی استان کرمانشاه در این بازدید با ساکنان پروژه‌های مسکن مهر استان نیز گفت‌وگویی داشت و در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت و ضمن تاکید بر فعال‌تر کردن بیش از پیش پروژه‌ها و اضافه کردن شیفت‌های کاری برای اتمام کار، تصریح کرد: مشکل نقدینگی وجود نداشته و به محض ارائه صورت وضعیت از سوی پیمانکار آمادگی پرداخت فوری از سوی این اداره‌کل وجود دارد.

 

وی افزود: مأموریت و وظیفه‌ای خطیر بر دوش مجموعه وزارت راه و شهرسازی در جهت تکمیل پروژه‌های مسکن مهر نهاده شده است که در انجام این کار جدی هستیم و کوتاهی در انجام کار به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

 

سرپرست مسکن و شهرسازی استان کرمانشاه اظهار کرد: تمام تلاش مجموعه اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در راستای رفع موانع پیشرفت پروژه‌ها به کار گرفته خواهد شد و طبق هماهنگی با دستگاه‌های خدمات رسان از قبیل آب و برق و گاز، ایجاد و تحویل واحدها به متقاضیان هر چه سریع‌تر در زمان مقرر به انجام برسد.

 

الماسی با اشاره به تاکید رئیس جمهوری و پیگیری وزیر راه و شهرسازی بر اتمام این پروژه‌ها، اضافه کرد: در این بازدید تصمیم گرفتیم کلیه نیازهای مسکن مهر تلاش اعم از آماده‌سازی، دیوارهای حائل، خدمات روبنایی نیمه تمام را هر چه زودتر به سرانجام رسانده و مشکلات آن‌ها را به طور کامل حل نکنیم.

 

وی ادامه داد: وزیر راه و شهرسازی تاکید کرده است تا از ظرفیت استان‌ها و توان استانداران برای تکمیل واحدهای مسکن مهر استفاده شود که خوشبختانه استاندار کرمانشاه نیز دستورات لازم برای اتمام پروژه را صادر کرده است.

 

سرپرست مسکن و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: در رابطه با مسیر دسترسی پروژه تلاش، عملیات زیرسازی، دیوارهای حائل و آسفالت در حال اجرا است

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا