آخرین خبرکرمانشاه

امام جمعه کرمانشاه؛
پیامبر اکرم (ص) محور وحدت همه جانبه مسلمان است

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه: پیامبر اکرم (ص) محور وحدت همه جانبه همه مسلمان است، لذا تا زمانی که مسلمانان به فرمایشات آن حضرت تمسک جویند آسیبی نخواهند دید.  

به گزارش خبرنگار ماد، آیت الله مصطفی علما امروز _جمعه هفتم مهرماه_ در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر کرمانشاه، با اشاره به اهمیت هفته وحدت و برکات بزرگ آن اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) محور وحدت همه جانبه همه مسلمان است، لذا تا زمانی که مسلمانان به فرمایشات آن حضرت تمسک جویند آسیبی نخواهند دید.

 

وی با اشاره به رخدادهای هفته جاری افزود: هفتم مهر روز بزرگداشت فرماندهان دفاع مقدس است، همان بزرگانی که با سقوط هواپیما به فیض عظیم شهادت نائل آمدند، زیرا آن‌ها گوش به فرمان رهبر خود بودند چراکه امر امام راحل در دنیا بی‌نظیر بود و موجب شد این گونه با همه وجود برای انقلاب و کشور جانفشانی کردند.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به روز آتش‌نشانی و ایمنی گفت: آتش نشانان با همه وجود خود را به خطر می‌اندازند تا مردم آسیب نبینند و ما یاد شهدای آتش‌نشانی را گرامی می‌داریم.

 

آیت الله علما تصریح کرد: نهم مهر روز همدردی با کودکان فلسطینی است زیرا رژیم صهیونیستی رحمی به بزرگ و کوچک مردم فلسطین ندارد، لذا می‌بینیم امام راحل در سال ۱۳۴۲ همواره نوک پیکان سخنان خود را به سوی اسرائیل و حامیان آن معطوف می‌داشت.

 

وی با اشاره به روز سالمندان ادامه داد: باید افراد سالمند جامعه تکریم شوند لذا باید به آنان با جان و دل احترام گذاشت چون امر خدا و رسول (ص) است.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه تأکید کرد: سیزدهم مهر روز تبعید امام راحل است، لذا همگان باید بدانیم امام راحل برای پیروزی انقلاب اسلامی چه سختی‌هایی کشید و چقدر در تبعید بود.

 

آیت الله علما با اشاره به روز نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: همه می‌دانند که جان بر کفان پلیس برای امنیت مردم و ایجاد نظم و امنیت چقدر تلاش و مجاهدت دارند

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا