آخرین خبرکرمانشاه

شهردار منطقه یک کرمانشاه؛
جمع‌آوری بیش از ۷۰۰ هزار تن نخاله تقاطع غیرهم‌سطح میدان سپاه کرمانشاه

شهردار منطقه یک کرمانشاه گفت: ظرف ۷۲ ساعت گذشته و در راستای انجام مراحل پایانی پروژه تقاطع غیرهم‌سطح میدان سپاه، ۶۰۰ کمپرسی و در مجموع ۷۲۰ هزار تن نخاله‌برداری در این پروژه صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار ماد، عادل سلیمانی شامگاه_ جمعه هفتم مهرماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ظرف ۷۲ ساعت گذشته و در راستای انجام مراحل پایانی پروژه تقاطع غیرهم‌سطح میدان سپاه تعداد ۶۰۰ کمپرسی و در مجموع ۷۲۰ هزار تن نخاله برداری در این پروژه صورت گرفته است.

 

وی با بیان اینکه پرسنل منطقه یک به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت‌اند، افزود: همچنین ۷۰۰ کمپرسی خاک‌ریزی زراعی و مجموعاً ۸۰۰ هزار تن جهت کاشت چمن، درخت و… صورت گرفته است.

 

شهردار منطقه یک کرمانشاه تصریح کرد: با افتتاح این پروژه بزرگ، بیش از ۱۰ هزار متر مربع به سرانه فضای سبز منطقه یک اضافه می‌شود که پرسنل فضای سبز منطقه پس از افتتاح، نسبت به ایجاد آن اقدام می‌کنند.

 

وی در پایان با تقدیر از همکاری معاونت خدمات شهری، معاونت و سازمان عمران، سازمان حمل و نقل، مدیریت پسماند و آتش نشانی، از زحمات پرسنل منطقه یک تشکر کرد.

 

گفتنی است که هم‌اکنون عملیات پایانی تقاطع غیر هم سطح میدان سپاه با مسؤلیت عادل سلیمانی شهردار منطقه یک کرمانشاه در حال اجراست و نادر نوروزی شهردار کرمانشاه نیز با حضور در محل پروژه، بر روند آن نظارت کرد

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا