آخرین خبرکرمانشاه

با تاکید و دستور استاندار کرمانشاه؛
مسیر سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگ سلامت در کرمانشاه هموار می‌شود  

استاندار کرمانشاه توسعه پارک علم و فناوری سلامت علوم پزشکی استان را یک اولویت مهم در حوزه سلامت استان برشمرد و از اختصاص زمین برای تاسیس شهرک شرکت های دانش بنیان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ماد، محمدطیب صحرایی عصر روز شنبه _ هشتم مهرماه در نشست توسعه شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت استان که با حضور معاونین عمرانی و اقتصادی استاندار و مدیران دانشگاه علوم پزشکی و راه و شهرسازی برگزار شد؛ عنوان کرد: اولویت مدیریت ارشد استان فراهم کردن مقدمات و زیرساخت‌های مورد نیاز برای طرح‌های تولیدی و اشتغال زا است و در این مبان پروژه‌های فناور و دانش بنیان از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند.

 

وی بر ضرورت احداث پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی تاکید کرد و گفت: بعد از موافقت اولیه و جانمایی زمین باید این پروژه مهم به سرعت اجرایی شود.

 

صحرایی یادآور شد: متأسفانه برخی از سازمان سال‌هاست زمین مناسبی را در اختیار گرفته‌اند ولی هنوز هیچ کاری صورت نداده‌اند و برای عدم تکرار چنین تجربه‌های تلخی، زمین‌های مورد نیاز پروژه‌ها به صورت مشروط و دارای قید جدول زمان بندی، واگذار می‌شود.

 

وی بر فاخر بودن طراحی پارک علم و فناوری علوم پزشکی تاکید کرد و گفت: مجموعه‌هایی که با شرکت‌های دانش بنیان و فناور مرتبط است باید حتماً از یک طراحی فاخر و آینده نگر برخوردار باشند.

 

استاندار کرمانشاه همچنین تاکید کرد: در این طرح باید امکان توسعه فازهای بعدی و استقرار مجموعه‌های همگن و هم افزا در حوزه بهداشت و درمان و گردشگری سلامت، پیش بینی شود.

 

در این نشست مقرر شد یک کارگروه ویژه برای طرح پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی در حوزه معاونت‌های عمرانی و اقتصادی استانداری برای فراهم کردم مقدمات و اجرای سریع این طرح تشکیل شود

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا