آخرین خبرکرمانشاه

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه:
ورکشاپ گردشگری در کرمانشاه برگزار شد/ گردشگران هفته وحدت را گرامی‌داشتند

سرپرست سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: به مناسبت هفته گردشگری، ورکشاپ گردشگری مختص تورلیدرها و جمعی از اصحاب رسانه به همت اداره گردشگری سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه برگزار شد

به گزارش خبرنگار ماد، ایمان درخشی اظهار کرد: به مناسبت هفته گردشگری، ورکشاپ گردشگری مختص تور لیدرها و جمعی از اصحاب رسانه روز شنبه_ هشتم مهرماه_ و به همت اداره گردشگری سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه برگزار شد.

 

وی افزود: بازدید از محوطه تاریخی طاق بستان، حمام حاج شهبازخان، بازار کرمانشاه، محله و بافت تاریخی فیض‌آباد و… ازجمله نقاطی بود که در این تور گردشگری صورت گرفت.

 

سرپرست سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت؛: همچنین این تور گردشگری یک روزه به مناسبت هفته وحدت، با همراهی جمعی از فعالان گردشگری اهل سنت با حضور در مسجد جامع اهل سنت (شافعی) ضمن بازدید از این مسجد تاریخی، پیام وحدت و همدلی را رساندند. حضور در امارت بامگاه و پذیرایی برنامه پایانی این تور گردشگری بود.

 

وی در این بازدید اظهار کرد: کرمانشاه دارای ظرفیت بسیاری در حوزه گردشگری است و ما در سازمان فرهنگی شهرداری در تلاشیم که بتوانیم دین خود را به مردم این دیار ادا کنیم.

 

درخشی افزود: ثبت کرمانشاه به عنوان شهر خلاق خوراک نشان داد که کرمانشاه علاوه بر بحث گردشگری تاریخی، دارای ظرفیت گردشگری غذا نیز هست.

 

وی با اشاره به برگزاری باشکوه اربعین حسینی تصریح کرد: کرمانشاه از دیرباز به عنوان دروازه کربلا شهره بوده که این موضوع نیز نشان از ظرفیت گردشگری مذهبی است.

 

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: آنچه که اکنون انتظار می‌رود، حضور فعال سازمان‌های مردم نهاد، شرکت‌های گردشگری، اصحاب رسانه و… در بحث گردشگری و تبلیغات این دیار به عنوان یک استان گردشگرپذیر است و ما نیز در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه تلاش خود را برای این مهم به کار خواهیم گرفت.

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا