اخبار استان هاهمدان

مدیران باید تحول‌گرا باشند

استاندار همدان با اشاره به اینکه نگاه مدیران باید بر اساس تحول گرایی برای افزایش کیفیت، افزایش بهره وری ، جلب اعتماد عمومی و خدمت به مردم باشد، گفت: مدیری که نتواند در این مسیر گام بردارد باید جای خود را به یک مدیر تحول گرا بسپارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ماد _ علیرضا قاسمی فرزاد روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان همدان و تجلیل از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی اظهار داشت: دولت مردمی و انقلابی ایران قوی از ابتدا به حاشیه ها نپرداخت و تلاش کرد که مشکلات را در چارچوب قانون و منطق و با سرعت تمام به سرانجام برساند،ضمن اینکه رئیس‌ جمهور محترم نیز هیچ‌گاه گلایه‌ای از گذشته نکردند که این مهم باید در سرلوحه کار مدیران قرار گیرد.

 

استاندار همدان با بیان اینکه مدیران باید تحول گرا باشند که این مساله از اقدامات و عملکرد آنها مشخص است، گفت: تحول یعنی اقدامات را بررسی و نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را برطرف کنیم.

 

وی افزود: نگاه مدیران باید بر اساس تحول گرایی برای افزایش کیفیت، افزایش بهره وری ، جلب اعتماد عمومی و خدمت به مردم باشد و هر مدیری که نتواند در این مسیر گام بردارد باید جای خود را به یک مدیر تحول گرا بسپارد.

 

قاسمی فرزاد یادآور شد: نامگذاری مقام معظم رهبری در ابتدای هر سال سرلوحه کار مدیریت ارشد استان همدان است و به همین جهت رشد اقتصادی ۷.۵ درصد را تعریف کرده ایم که ۲.۵ درصد آن ناشی از افزایش بهره وری در دستگاههای اداری و اجرایی است.

 

نماینده عالی دولت در استان همدان با اشاره به اینکه ۹۹ درصد اعتبارات دستگاههای اجرایی جذب شده است، یادآور شد: اعتبارات دستگاههای اجرایی باید به موقع جذب شود تا کارها با سرعت بیشتری انجام شود.

 

استاندار همدان تصریح کرد: در بحث کاربری اراضی، استفاده از زمین های درجه یک و ۲ قابل طرح نیست لکن وضعیت اراضی که به علت آب دچار مشکل است باید بررسی شود که می طلبد در این حوزه جهاد کشاورزی همراهی لازم را داشته باشد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا