آخرین خبرکرمانشاه

شهردار کرمانشاه خبر داد؛
قره سو لایروبی می‌شود

شهردار کرمانشاه گفت: فاصله بین پل‌های قره سو حد فاصل کمربندی‌های شرقی و غربی توسط شهرداری لایروبی می‌شود.

نادر نوروزی امروز جمعه _ ۱۴ مهرماه در گفتگو با خبرنگار ماد گفت: متأسفانه سال‌های متمادی رودخانه قره سو در محدوده شهر کرمانشاه و خصوصاً فواصل بین پل‌های نصب شده بر روی آن لایروبی نشده است و چهره نازیبایی به شهر کرمانشاه داده است.

 

شهردار کرمانشاه گفت: پاکیزگی و طراوت شهر را وظیفه خود می‌دانیم و از مدتی قبل لایروبی حدفاصل پل‌های کمربندی‌های شرقی و غربی را آغاز نمودیم و پس از لایروبی اقدام به زیباسازی فضاهای پیرامونی رودخانه قره سو خواهیم کرد تا فضای دلنشین برای همشهریان عزیز کرمانشاهی و گردشگران فراهم کنیم.

 

وی گفت؛ همچنین ساخت پل بر روی رودخانه قره سو در کمربندی‌های شرقی و غربی از مدتی قبل توسط شهرداری آغاز شده است و تاکنون حدود ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در حال شمع کوبی در بستر رودخانه هستیم.

 

شهردار کرمانشاه گفت؛ پس از افتتاح تقاطع غیر هم‌سطح سپاه اکنون تمرکز شهرداری بر روی ساخت پل جدید بر روی رودخانه قره سو با هدف کاهش ترافیک شمال به جنوب شهر و بالعکس می‌باشد.

 

نوروزی گفت: امروز جمعه نیز استاندار محترم با همراهی معاون عمرانی استانداری از محل احداث پل و حاشیه رودخانه قره سو بازدیدی داشتند و توصیه‌های برای تسریع در عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی مدیریت شهری نمودند که قطعاً مدنظر شهرداری خواهد بود.

 

شهردار کرمانشاه همچنین گفت: معضلی که شدیداً با آن در مناطق مختلف شهر دست به گریبان هستیم بحث تخلیه نخاله‌های ساختمانی می‌باشد که از همشهریان درخواست می‌کنم از تخلیه نخاله ساختمانی در محدوده شهر خودداری کنند و همچنین در صورت مشاهده هر گونه تخلفی مراتب را به شماره ۱۳۷ شهرداری گزارش دهند

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا