آخرین خبرکرمانشاه

امام جمعه کرمانشاه،
رمز بقای مسلمان جهان حفظ وحدت حول محور رسول الله (ص) است  

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: رمز بقای مسلمان جهان حفظ وحدت حول محور رسول الله (ص) است.

به گزارش خبرنگار ماد، نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته جمعه _ ۱۴ مهرماه در کرمانشاه با حضور پر شور مردم مؤمن و انقلابی به امامت آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در محل مسجد جامع برگزار شد.

 

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خطبه‌های هفته‌های قبل با دعوت از مردم برای حفظ تقوای الهی، از تقوا به عنوان فوز عظیم دنیا و آخرت یاد کرد.

 

وی با اشاره به مناسبت‌های هفته افزود: چهارده مهر روز دامپزشکی است لذا باید قدردان زحماتی پرسنل تلاشگر این دستگاه باشیم، که برای سلامت ما دقت و نظارت لازم را دارند.

 

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به رخداد پانزده مهر گفت: پانزده مهر ماه آغاز حمله آمریکا به افغانستان است، لذا باید بدانیم هر جنایتی در دنیا اتفاق می‌افتاد زیر سر آمریکا است.

 

وی همچنین از پانزده مهر روز روستا و عشایر نام برد و تصریح کرد: همه باید قدردان عشایر غیور و زحمت کش باشیم و دولت باید در صدد رفع مشکلاتشان برآید.

 

ایشان تأکید کرد: شانزده مهر سالروز بمباران شیمیایی سومار توسط حزب بعث و صدامیان است، به روان پاک و مطهر همه شهدای کشور و جنگ تحمیلی درود می‌فرستیم و هیچگاه رشادت‌های رزمندگان را فراموش نمی‌کنیم.

 

آیت الله علما از شانزده مهر به عنوان روز جهانی کودک یاد نمود و خاطر نشان کرد: باید بچه‌ها را از کودکی با اسلام آشنا کنیم، امام راحل می‌فرمود از دانشگاه ما باید بچه مسلمان بیرون بیاید، لذا هر چه در دوران کودکی فرزندان بهتر تربیت اسلامی شوند آینده جامعه معنوی خواهد شد.

 

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به هفته نیروی انتظامی یاد آور شد: اگر در جامعه امنیت داریم مرهون تلاش شبانه روزی پرسنل جان بر کف پلیس است، لذا آحاد جامعه باید قدردان تلاش‌های مجاهدانه نیروی انتظامی باشد.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه ضمن اشاره به سخنان رهبری در دیدار با سفیران کشورهای اسلامی و مسئولان کشور بیان داشت: فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در ربیع المولود و در جمع سفیران کشورهای اسلامی و مسئولان کشور، بسیار قابل توجه و تعمق است، حضرت ایشان فرمودند؛ همه چیز در اختیار حضرت رسول اکرم (ص) است زیرا فاصله او با خالق هستی از بندگی تا خالقی است. آیت الله علما تصریح کرد: امام انقلاب (مدظله العالی) رسول الله (ص) را جهادگر به معنای واقعی معرفی کردند، زیرا رسول الله (ص) تا آنجایی که توانست جهاد فی سبیل الله کرد. این استاد برجسته حوزه‌های علمیه با دعوت از مسلمان برای بررسی دشمنی استکبار در اسلام هراسی یاد آور شد: چرا اسلام و دین هراسی راه انداخته‌اند؟ چرا از قرآن می‌ترسند؟ چرا قرآن را آتش می‌زنند؟ چه قدرتی است این اسلام و قرآن که چرا نمی‌خواهند اسلام و قرآن باشد؟ لذا باید بدانیم، این قدرت رسول خدا (ص) را می‌رساند.

 

ایشان افزود: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همه مسلمانان و از جمله مردم شریف ایران را دعوت به تفکر کردند و افزودند: باید جوانان فکر بکنند چرا دین هراسی است، لذا حضرت ایشان کشورهای اسلامی را به خط و مشی واحد دعوت کرد، یعنی مسلمین باید یک حرف در دنیا داشته باشند

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا