کرمانشاه

رئیس اداره نگهداری ابنیه راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه
پاک‌سازی پل‌ها و آبروهای محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه  

رئیس اداره نگهداری ابنیه راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه از پاک‌سازی و تنقیه آبروها در محورهای شریانی و غیرشریانی با هدف جلوگیری از وقوع سیلاب خبر داد.

به گزارش ماد و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، قدرت‌الله کرمی اظهار کرد: با هدف پیشگیری از وقوع سیلاب و جلوگیری از وارد شدن صدمات به ابنیه، پاک‌سازی و تنقیه آب‌روها در محورهای شریانی و غیر شریانی طی شش ماه سال‌جاری انجام شده است.

 

وی افزود: هزار و ۱۱۹ عملیات پاک‌سازی و لایروبی دهانه ورودی و خروجی آب‌راه‌ها جهت مقابله با سیلاب‌ها طی شش ماه سال‌جاری انجام شده است.

 

رئیس اداره نگهداری ابنیه راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به احداث پل در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: طی شش‌ماه نخست سال جاری، ۱۲ پل جدید احداث و ۶۸ پل نیز تعریض شده است، همچنین ۲۰۲ مورد تعمیر رادیه و برید، ترمیم دیوار کوله و دستک انجام و نرده‌های ۱۱۰ پل نیز رنگ‌آمیزی شده است.

 

کرمی اضافه کرد: ۱۲۵ مورد تنظیم بستر رودخانه‌ها در محل ورودی و خروجی پل‌های بزرگ، ۲۷۲ مورد بازدید از پل‌های بزرگ و ۱۷۱ مورد تنقیه آبروهای کوچک طی شش‌ماه نخست امسال انجام شده است.

 

وی گفت: پل‌ها و ابنیه فنی راه‌ها از نظر نگهداری حساسیت زیادی دارد و بی‌توجهی به آن، خسارات زیادی به دنبال خواهد داشت.

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا