آخرین خبرکرمانشاه

استاندار کرمانشاه؛
دامپزشکی نقش مهمی در امنیت غذایی کشور دارد

استاندار کرمانشاه گفت: تضمین سلامت غذای جامعه نیازمند کنترل یک زنجیره مهم و بسیار گسترده است که دامپزشکی نقش مهمی را در این زنجیره ایفا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ماد، محمدطیب صحرایی امروز_ یکشنبه شانزدهم مهرماه_ در حاشیه بازدید از مجموعه دامپزشکی استان که با حضور رئیس جهاد کشاورزی و مدیرکل و سایر مسئولان دامپزشکی استان کرمانشاه صورت گرفت، اظهار کرد: امنیت غذایی یکی از ارکان قدرت در حکمرانی هوشمند است و خدمات مجموعه دامپزشکی سلامت دام و طیور و گوشت مورد نیاز خانوار برای کرمانشاه و کشور یک خدمت مهم و راهبردی است.

 

وی افزود: تضمین سلامت غذای جامعه نیازمند کنترل یک زنجیره مهم و بسیار گسترده است که دامپزشکی نقش مهمی را در این زنجیره ایفا می‌کند.

 

استاندار کرمانشاه بر معرفی خدمات صورت گرفته به مردم در قالب جهاد تبیین تاکید کرد و گفت: بیان خدمات گروه‌های مختلف جامعه موجب افزایش محبت‌های اجتماعی و تقویت فضای قدردانی در کشور می‌شود.

 

وی عنوان کرد: مجموعه جهاد کشاورزی و دامپزشکی نیازمند حمایت و پشتیبانی بیشتر است و مدیریت ارشد استان در این امر کوتاهی نخواهد کرد.

 

صحرایی ادامه داد: مشکلات و موانع و نیازهای اعتباری مجموعه جهاد کشاورزی و زیرمجموعه‌ها برای اجرایی کردن برنامه‌ها را در سطح استانی و وزارتخانه با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

 

گفتنی است در این نشست مقرر شد مجموعه جهاد کشاورزی و دامپزشکی یک بسته پیشنهادی شامل تشریح ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها و طرح‌ها و پروژه‌های قابل انجام را جهت پیگیری به مدیریت ارشد استان در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارائه دهند.

 

استاندار کرمانشاه در ادامه از بخش‌های مختلف دامپزشکی استان بازدید کرد و ضمن تبریک هفته دامپزشکی و خدا قوت به مدیران و پرسنل این اداره کل، بر ضرورت تداوم تلاش‌ها و نظارت‌ها برای شناخت، پیشگیری، تشخیص و درمان آسیب‌ها و بیماری‌های دام‌ها و طیور استان با تمرکز ویژه بر بیماری‌های مشترک تاکید کرد

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا