آخرین خبرکرمانشاه

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه؛
نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس نزدیک است  

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر افول رژیم اشغالگر قدس، گفت: نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس با ایستادگی مردم فلسطین نزدیک است.

به گزارش خبرنگار ماد، حجت‌الاسلام یوسف احمدی شامگاه یکشنبه_ شانزدهم مهرماه_ در تجمع مردمی طوفان الاقصی که در میدان غدیر شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: امروز مردم انقلابی و شهیدپرور کرمانشاه در تجمع مردمی حمایت و همبستگی فلسطین شرکت کرده‌اند تا پایان رژیم جعلی اسرائیل و آزادی قدس شریف را جشن بگیرند.

 

وی افزود: مردم ایران اسلامی و شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم آرزوی نابودی رژیم صهیونیستی را داشتند و به اذن خداوند و مجاهدت رزمندگان اسلام تحقق این وعده نزدیک است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: مردم فلسطین با صبر و استقامت در برابر ظلم و اشغالگری اسرائیل ایستادند و امروز جبهه مقاومت با آمادگی و اقتدار کامل بیش از هر زمان دیگری آماده مبارزه و نابودی اسرائیل هستند.

 

احمدی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی آرزوی نابودی اسرائیل را داشت، گفت: قطعاً مجاهدت‌های شهید سردار سلیمانی و سربازان سپاه قدس و رزمندگان حزب‌الله در زوال و نابودی اسرائیل تأثیرگذار است.

 

وی ادامه داد: مکتب شهید سلیمانی برای رزمندگان جبهه مقاومت به یک الگو تبدیل شده و خون پاک این شهید بزرگوار عاملی برای شکست این رژیم جعلی خواهد شد زیرا دشمن از شنیدن نام شهید سلیمانی نیز واهمه دارد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه عنوان کرد: کرمانشاه که از دیرباز دروازه کربلا بوده و ان‌شاالله به بیت‌المقدس متصل خواهد شد و رهبری فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و این سخن خیلی سریع‌تر تحقق خواهد یافت.

 

احمدی خاطرنشان کرد: امروز خانواده‌های کرمانشاهی با فرزندان خود در مراسم حاضر شدند و قطعاً تربیت نسلی انقلابی و مبارز با اسرائیل آینده روشنی را نوید می‌دهد و ظهور حضرت ولیعصر (عج) به فضل الهی نزدیک است

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا