آخرین خبرخبر ویژهخبر یک

سخنان پرحاشیه نماینده اسبق کوهدشت
واکنش شورای نگهبان به امامی راد چه خواهد بود؟

در حالی به انتخابات مهم مجلس دوازدهم نزدیک می شویم که هر کدام از مدعیان نمایندگی برای بردن گوی رقابت، شیوه خاصی از تبلیغات را برگزیده اند تا به چشم مردمی بیایند که قرار است منتخب خود را راهی بهارستان کنند.
به گزارش ماد علی امامی راد نماینده اسبق مردم کوهدشت که چند دور ناکامی انتخاباتی را پشت سر گذاشته، این بار نیز از همین حوزه نامزد شده، شاید بتواند اقبال مردم را با خود همراه سازد.
امامی راد که مدعی انقلابی گری است، برای احیاء دوباره خود ادبیات خاصی را برگزیده است«انهدام حریف با هر حربه ای»، ادبیاتی که البته مسبوق به سابقه است.
وی در گفت و گویی با سایت محلی خلیف نیوز مواردی را بیان کرده که مستقیما جایگاه شورای نگهبان را هدف قرار داده و تلویحا این نهاد را به بی بصیرتی و ناتوانی در تشخیص صلاحیت نامزدها متهم کرده است.
بر پایه گفته های امامی راد، شورای نگهبان با تایید برخی افراد برای جایگاه های مهم کشوری، زمینه ساز تشکیل پیاده نظام آمریکا در ایران و مسوول تایید صلاحیت کسانی است که در طول تاریخ بشریت بی کفایت ترین مدیران بوده اند، او البته بدون ارائه هیچگونه مستندی دستگاه های نظارتی را به بی کفایتی در انجام مسوولیت ها متهم می کند.
وی که در ابتدای مصاحبه به نوعی خود را نابغه و معدل الفی معرفی می کند و گناه نداشتن مدرک دکتری را به گردن کرونا می اندازد، بر موج پوپولیسم سوار شده و برای اقناع مخاطب نه از خرد، که با ادبیاتی سخیف برای کوبیدن نماینده فعلی بهره می برد.
علی امامی راد در جواب این پرسش خبرنگار که « نظرتان درباره نماینده فعلی و عملکردش چیست» سطح دانایی و ادب خود را به معرض نمایش گذاشته و از واژه هایی مانند« دروغگو، مکار، فتنه گر، توده ای و …» برای توصیف حجت الاسلام مبلغی و برادرش که نماینده خبرگان استا ن است استفاده می کند.
سووال این است، آیا دستگاه های نظارتی، شورای نگهبان، دستگاه های امنیتی و … در خواب گران بوده اند که اجازه ورود افرادی با مشخصات توصیف شده را به مجالس مذکور داده اند؟
امامی راد در حالی مدیران شهرستانی مورد حمایت نماینده فعلی را، جزو اصحاب فتنه، ناتوان و حاشیه دار معرفی می کند، که هر مدیری قبل از انتصاب باید صلاحیتش توسط اداره اطلاعات تایید شود، بر پایه سخنان وی معلوم نیست که ایا خط نفوذ به درون دستگاه های امنیتی رخنه کرده، یا دستگاه های امنیتی با افراد حاشیه دار، ناتوان و اصحاب فتنه برای تصدی مسوولیت ها مساله ای ندارد؟! –فروضی که البته با واقعیت اکثر نیروهای خدوم دستگاه های اطلاعاتی همخوانی ندارد-البته هر دستگاهی موظف است که بهترین نیروهایش را برای مدیریت انتخاب نماید و چنانچه نقدی به عملکرد مدیری وارد باشد، باید مستند و مستدل بیان شود، نه اینکه برای سوار شدن بر خر مراد، همه را با یک چوب راند.
اما مرکز ثقل سخنان امامی راد و احتمالا علت این مصاحبه و منویاتش جایی بر ملا می شود که می گوید:«{مبلغی} پیمان شکن است چون به پیمانی که با جریان ائتلاف بسته بود وفا نکرد و نه تنها حق هم پیمانان انقلابی را نداد بلکه همانند دزدان دریایی سومالی عمل کرد»، در مورد این بخش از سخنان این نماینده ادوار، موارد ذیل مهم و قابل بررسی است:
1-اصولا چه پیمانی بسته شده است؟ محور پیمان، خدمت به مردم بوده یا تقسیم غنیمت؟
2-هم پیمانان انقلابی و آقای امامی راد دنبال چه بودند که آقای مبلغی همانند دزدان سومالی آن را از کفشان ربود؟
3-امامی راد در حالی از واژه هم پیمان انقلابی برای آقای مبلغی استفاده می کند که در صدر و ذیل مصاحبه او را به شنیع ترین الفاظ می نوازد.
جالب است، حوزه علمیه ایران، محل تدریس ملحدان است و احمد مبلغی توده ای در مجلس خبرگان حضور دارد !!!، امامی راد در این باره می گوید:«اکثر قریب به اتفاق خاندان مبلغی، اعم از روحانی، مکلا، استاد حوزه و دانشگاه، نماینده خبرگان، مجلس و … توده ای و دارای افکار الحادی اند».
سخن درباره مصاحبه امامی راد فراوان است و به این اندک بسنده می شود، اما جای چند سووال باقی است:
1-شورای نگهبان برای دفاع از حیثیت خود با این شخص چه می کند؟
2-دستگاه های امنیتی برای دفاع از عملکرد خود چه اقدامی خواهد کرد؟
3- آیت الله احمد مبلغی عضو محترم خبرگان رهبری برای دفاع از حیثیت خود در برابر این اکاذیب چه خواهد کرد؟
4- وظیفه مردم کوهدشت برای دفاع از رای و نماینده خود چیست و واکنش آنها چه خواهد بود؟ آیا آین مصاحبه برای همیشه علی امامی راد را با قدرت مردم،به بایگانی خواهد فرستاد یا خیر؟
سخن پایانی: در این زمان که رسانه های مختلف با گمانه زنی در خصوص میزان مشارکت مردم در انتخابات، به دنبال کاهش حضور مردم هستند، آنچه می تواند بیش از گذشته، مردم را مشتاقانه به پای صندوق های رای بیاورد، سخت گیری های نهاد مهم شورای نگهبان در جلوگیری از ورود کسانی است که در تراز مدیریت جمهوری اسلامی نیستند، طنز قضیه آن است که رسانه های کوهدشت بازتاب داده اند؛ « اعضای هیات نظارت حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان از افراد متمایل به امامی راد انتخاب شده اند» موردی که اگر صحت داشته باشد، برخلاف منویات مقام معظم رهبری بوده و حرکتی در مسیر تضعیف نهاد قانونگذاری و اعتماد مردم است. این گوی و این میدان، هیات نظارت استان دامن خود را از این شبهه بیالاید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا