آخرین خبرکرمانشاه

شهردار کرمانشاه:
همراه خانواده ساکن کرمانشاه هستم

شهردار کرمانشاه گفت: از دو ماه قبل از شروع به کار به عنوان شهردار در شهر کرمانشاه ساکن بودم و این سکونت ادامه دارد.

نادر نوروزی امروز دوشنبه _ ۱۷ مهرماه در گفت و گو با خبرنگار ماد اظهار کرد: دو ماه قبل از شروع به کار به عنوان شهردار و دقیقاً از آبان ماه سال هزار و چهارصد ساکن شهر کرمانشاه بودم و این سکونت همراه با خانواده همچنان ادامه دارد.

 

شهردار کرمانشاه گفت: هر روز در محل کار حاضر میشوم و روزانه بیش از یکصد و پنجاه نامه و سند اداری و مالی را به صورت زنده امضا می‌کنم و در هفته و حتی برخی ایام تعطیل در جلسات مختلف و خصوصاً جلساتی که در استانداری برگزاری می‌شود شخصاً حاضر میشوم و تمامی فیلم و عکس‌های جلسات موجود است.

 

وی افزود: طی این مدت همچون مدیران دیگر برای پیگیری امورات شهر و شهرداری مأموریت‌های اداری رفتم و هر بار مکتوب نامه مأموریت خود را به دفتر استاندار کرمانشاه و شورای شهر کرمانشاه تحویل دادم و چند نوبت نیز مرخصی گرفتم که مراتب به مراجع قانونی بالادستی همچون دفتر استاندار و شورای شهر اعلام شده است.

 

نوروزی در خصوص اسکان خانواده اش در کرمانشاه گفت: همسرم پزشک است و از دو سال پیش به دلیل سکونت در کرمانشاه اقدام به تمدید پروانه مطب خود در تهران نکرده است و تنها فرزندم به دلیل حضور در تیم المپیاد فیزیک و بر اساس مکاتبه رسمی دبیرستان محل تحصیل ایشان در تهران با وزارت کشور به صورت کتبی با ادامه حضور ایشان در محل تحصیل موافقت شده است و مراتب توسط وزارت کشور به مراجع ذیصلاح در کرمانشاه ابلاغ شده است.

 

وی افزود: روزانه در محل کار در شهرداری کرمانشاه چندین جلسه درون سازمانی با حضور اینجانب برگزار می‌شود و بعضاً میزبان مدیران دستگاه‌های مختلف هستم و یا در جلسات دیگر سازمان‌ها و ادارات حضور پیدا می‌کنم و چند ساعتی نیز از پروژه‌های عمرانی شهرداری و سطح کلانشهر کرمانشاه بازدید می‌کنم.

 

شهردار کرمانشاه گفت: در طول زمان تصدی شهرداری توسط اینجانب، مستمر و بدون وقفه هر هفته برای دیدار با شهروندان عزیز کرمانشاهی در محلات و مناطق هشت‌گانه شهرداری حضور پیدا کردم و به مشکلات شهروندان رسیدگی نمودم.

 

ماد: اخیراً برخی اعضای شورای شهر کرمانشاه عنوان کرده بودند که شهردار کرمانشاه در این شهر سکونت ندارد و بر این اساس نمی‌تواند شهردار باشد.

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا