آخرین خبرکرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه؛
کرمانشاهی‌ها، پیش‌قدم در اهدای خون و کمک به دیگران

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اهمیت کار اهدای خون در جامعه، گفت: این کار یکی از فرهنگ های زیبای جامعه ما است و مردم شریف کرمانشاه در اهدای خون و کمک به دیگران همواره پیش‌قدم بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار ماد، سردار مهدی حاجیان امروز _دوشنبه، هفدهم مهرماه_ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از دیرباز فرهنگ‌های زیبایی در ایران اسلامی حاکم بوده است که یکی از آن‌ها اهدای خون به نفع نیازمندان و بیماران بوده است.

 

وی ادامه داد: بارها شاهد بوده‌ایم در حوادث مختلف زمانی که اتفاقی مانند زلزله در یکی از استان‌های کشور رخ داده و افراد حادثه دیده به کمک از جمله خون نیاز داشته‌اند، همه مردم با حضور در مراکز انتقال خون قصد یاری رسانی به همنوعان خود را داشته‌اند.

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در همین حادثه زلزله سال ۱۳۹۶ که بخش‌های زیادی از استان کرمانشاه را در بر گرفت شاهد بودیم که بخش زیادی از مردم کشور علاوه بر ارسال کمک‌های نقدی و غیرنقدی، داوطلبانه در مراکز اهدای خون حاضر شدند تا به یاری مردم آسیب دیده بشتابند.

 

وی اضافه کرد: عکس این قضیه نیز صادق بوده است و مردم کرمانشاه نیز همواره پیشگام و پیش قدم برای کمک به دیگر هموطنان بوده‌اند و هر زمانی که لازم بوده است خون خود را برای کمک به افراد نیازمند اهدا کرده‌اند.

 

حاجیان تصریح کرد: امروز و در پنجمین روز هفته انتظامی جمع زیادی از همکاران ما نسبت به اهدای خود خود به نفع نیازمندان و بیماران اقدام کردند تا نشان دهند این فرهنگ حسنه جای بسیار خوبی بین همکاران انتظامی ما دارد.

 

وی در پایان با اشاره به اهمیت کار اهدای خون در جامعه، گفت: این کار یکی از فرهنگ‌های زیبای جامعه ماست و مردم شریف کرمانشاه در اهدای خون و کمک به دیگران همواره پیش قدم بوده‌اند

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا