آخرین خبرعلم و تکنولوژيعلمی و فناوری

ترکیب ۲ فناوری برای عرضه صنعتی ابرخازن لیتیوم‌یون و گرافن

شرکت های بزرگ در حوزه گرافن تلاش دارند با ترکیب ۲ فناوری ابرخازن لیتیوم‌یون و گرافن را در صنعت جایگزین باتری‌های معمولی کنند.

به گزارش ماد از تارنمای graphene-Info، شرکت آمریکایی استرا انرژی (Astra Energy) توافق‌نامه همکاری با شرکت ستی پاور پک (SETI Power Pack) امضا کرد. این همکاری مشترک برای فعالیت در حوزه ابرخازن‌های حاوی لیتیم و گرافن است.

شرکت استرا انرژی توافق‌نامه همکاری راهبردی در حوزه فناوری‌های انرژی پایدار امضا کرده است که روی ارائه راه‌حل‌های ذخیره انرژی نسل بعدی این شرکت که یک ابرخازن ترکیبی گرافن / لیتیوم-یون است، تمرکز دارد. آنها قصد دارند تا این فناوری را جایگزین باتری‌های معمولی کنند.

مسوولان این شرکت اعلام کردند: هنگامی که سیستم انرژی هولوکامب (HES) ژنراتور درون خطی (ILPG) شرکت ستی پاور پک با نیروگاه خود پایدار HES ترکیب و بهینه سازی می‌شود، قابلیت تولید انرژی مداوم در محصول نهایی افزایش می‌یابد.

نصب SPP ها به صورت سری با ژنراتور درون خطی باعث افزایش اثربخشی کلی در چرخه شارژ/دشارژ می‌شود و در نتیجه باعث افزایش حداکثر کارآیی نیروگاه خود پایدار HES می‌شود.

این ترکیب فناوری‌ها برای هر دو شرکت امکان نقش‌آفرینی در فرآیند تولید انرژی در سطح بالا و راه حل ذخیره‌سازی را فراهم می‌کند.

کریس سندرز مدیرعامل شرکت آمریکایی ستی پاور پک هم گفت: ما مشتاق هستیم که پیشرفته‌ترین سیستم انرژی را به مشتریان ارائه دهیم. هیجان‌انگیزترین نکته در اینجا، وسعت راه حل‌هایی است که سیستم‌های ترکیبی ما می‌توانند از آنها پشتیبانی کنند. ما واقعاً می‌توانیم به تعداد بیشماری از صنایع خدمات ارائه کنیم. زمان آن رسیده است که صنعت انرژی تجدیدپذیر از این راه‌حل‌ها استفاده کند.

شرکت های استرا انرژی و ستی پاور پک با ترکیب فناوری‌های خود، گام مهمی در این مسیر برداشته‌اند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا