کرمانشاه

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه؛
پتروشیمی اسلام آباد غرب بدون مدیرعامل است

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: پتروشیمی اسلام آبادغرب بدون مدیر عامل است و امیدواریم بزودی این موضوع تعیین تکلیف شود.

عبدالوحید محمدی در گفتگو امروز جمعه _ بیست و یکم مهرماه با خبرنگار ماد گفت: در بازدیدهای میدانی که از واحدهای صنعتی شهرستان اسلام آباد غرب با حضور مدیران اقتصادی استان به عمل آوردیم مسائل و مشکلات این واحدها را بررسی نمودیم.

 

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: تعدادی از این واحدها از جمله کاشی کاژه، لبنیات مانیزان و کاغذ خسروی دارای طرح توسعه هستند و برای اجرای طرح توسعه خود نیازمند تسهیلات بودند که موارد در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور استاندار کرمانشاه مطرح و تصمیمات مهمی برای رفع موانع این واحدهای تولیدی گرفته شد.

 

محمدی گفت: تعدادی نیز مشکلات سرمایه در گردش داشتند یا مشکلاتی در حوزه انرژی خصوصاً گاز و برق داشتند که مقرر شد با دستگاه‌های مربوطه مذاکراتی جهت رفع مشکلات انجام شود و رفع موانع تولید شود. سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه عمده درخواست‌های واحدهای تولیدی در مورد تسهیلات بود که تسهیلات تبصره ۱۸ و تسهیلات سفر ریاست جمهوری کمک بسیار خوبی برای صنایع است که با پیگیری‌ها سعی می‌شود که به زودی تخصیص انجام شود.

 

وی در مورد واحد پتروشیمی اسلام آباد غرب تصریح کرد: پتروشیمی اسلام آباد غرب مدیر عامل ندارد و صنایع پایین دستی هم منتظر تعیین تکلیف این موضوع برای سرمایه گذاری هستند که امیدواریم بزودی این موضوع با تعیین مدیرعامل مرتفع شود

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا