اخبار استان ها

سامانه یکپارچه امور پژوهشی لرستان راه‌اندازی شد

استاندار لرستان با اشاره به راه‌اندازی سامانه یکپارچه امور پژوهشی در این استان گفت: ایجاد ارتباط علمی بین متخصصین و دستگاه‌های اجرایی لرستان از اهداف این سامانه است.

به گزارش پایگاه خبری ماد _ فرهاد زیویار با اشاره به بررسی و تصویب پنج طرح در کارگروه زیربنایی شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان لرستان اظهار داشت: تولید انواع جعبه محفظه پلاستیکی، تعیین کاربری جایگاه فروشندگی محصولات نفتی، تعیین کاربری تولید بتن سیال، احداث طرح شن و ماسه و الحاق اراضی در دانشگاه لرستان و الحاق اراضی برای تامین نهضت ملی مسکن دورود از جمله این طرح‌هاست که طرح‌های مطرح شده در کارگروه آموزشی پژوهشی نیز در این جلسه مورد تصویب قرار گرفت.

 

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی در جذب اعتبارات ملی تلاش کنند، افزود: با توجه به اینکه در آستانه فصل ارائه لایحه بودجه به مجلس قرار داریم مدیران دستگاه‌های اجرایی از طريق تعامل كامل با وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مربوط، رايزنی‌های لازم را برای جذب بودجه انجام دهند و نتیجه اقدامات در جلسه آینده اعلام شود.

 

زیویار همچنین  با اشاره به راه‌اندازی سامانه یکپارچه امور پژوهشی در این استان گفت: ایجاد ارتباط علمی بین متخصصین و دستگاه‌های اجرایی لرستان از اهداف این سامانه است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا