کرمانشاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه؛
دعوت از مردم کرمانشاه برای حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اعلام مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر کرمانشاه، از عموم مردم برای حضور پرشور در این راهپیمایی دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار ماد ،حجت‌الاسلام مهدی عبدی، امروز در جلسه برنامه‌ریزی راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در شهر کرمانشاه، همزمان با سراسر کشور از ساعت ۹:۳۰ صبح روز ۱۳ آبان از چهارراه مدرس آغاز و به سمت میدان آزادی ادامه پیدا خواهد کرد.

 

وی افزود: سخنران مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان شهر کرمانشاه حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای برپایی غرفه‌های فرهنگی در مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان کرمانشاه گفت: بنا شده ۴۰ غرفه در مسیر راهپیمایی خدمات فرهنگی به شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ارائه دهند.

 

وی، قرائت قطعنامه دانش‌آموزی را پایان بخش راهپیمایی ۱۳ آبان شهر کرمانشاه اعلام کرد.

 

عبدی افزود: راهپیمایی ۱۳ آبان در تمامی شهرستان‌های استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

 

وی با دعوت از مردم استان کرمانشاه برای حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان، ابراز امیدواری کرد که مردم انقلابی کرمانشاه همراه با دیگر هموطنان در این مراسم مشت محکم دیگری بر دهان آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بکوبند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: ۱۳ آبان که در تقویم رسمی کشور به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده فرصت خیلی خوبی برای تبیین جنایت‌های آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی است، بنابراین باید با تدارک برنامه‌های فرهنگی-بصیرتی از فرصت ایجاد شده برای روشنگری در مورد چهره واقعی آمریکا و رژیم صهیونیستی به جامعه، به ویژه جوانان استفاده کنیم

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا