آخرین خبرعمومیکرمانشاه

شهردار کرمانشاه؛
کلنگ‌ زنی “شهربازی” کرمانشاه تا پایان سال/ فاز اول سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار کرمانشاه از کلنگ زنی شهربازی کرمانشاه تا پایان سال خبر داد و افزود: فاز اول پروژه تا یک سال آینده به پایان می رسد.

نادر نوروزی در گفت و گو با ماد ، با اشاره به توافق با سرمایه گذار پروژه شهربازی گفت: خوشبختانه برای این پروژه سرمایه گذار خوبی پای کار آمده که سابقه اجرای چندین پروژه شهربازی را در کارنامه خود دارد.

 

وی افزود: در حال حاضر توافق بر سر کلیات صورت گرفته و قرار است بعد از چند هفته کار کارشناسی برای تعیین برخی موارد از جمله اینکه چقدر سهم شهرداری باشد، چه تعداد دستگاه نصب شود و یا اینکه مدت بهره برداری سرمایه گذار چقدر باشد، برای انعقاد قراداد اقدام کنیم.

 

شهردار کرمانشاه گفت: نهایتا بعد از دو هفته که کارهای کارشناسی پروژه تکمیل شود، اقدامات قانونی برای انعقاد قرارداد انجام می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: اخیرا سرمایه گذار قبلی پروژه مدعی شده قرارداد دارد و این درحالیست که رای گرفته ایم که ایشان در اجرای پروژه تاخیر داشته، لذا این مسئله برای پروژه مشکل ساز نخواهد شد.

 

نوروزی گفت: در مجموع با پیگیری های صورت گرفته امیدواریم تا دو ماه دیگر این پروژه را کلنگ زنی کنیم.

 

شهردار کرمانشاه با اشاره به سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد تومانی در پروژه شهربازی کرمانشاه گفت: این پروژه قرار است در سه فاز اجرایی شود.

 

وی افزود: فاز اول که شامل نصب دستگاه‌های بازی است، نهایتا ظرف یک سال تا یک سال و نیم بعد از کلنگ زنی پروژه به بهره برداری می رسد و عملا برای مردم قابل استفاده است.

 

نوروزی گفت: در فازهای بعدی هم به دنبال راه اندازی مراکز تجاری در این مجموعه تفریحی هستیم تا بتوانیم ارزش افزوده پروژه را افزایش دهیم.

 

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه دستگاه های بکار رفته در شهربازی کرمانشاه از وسایل بازی روز جهان خواهد بود، گفت: قرار است دستگاه هایی که تکنولوژی کشور آلمان است برای این پروژه آورده شود که در کشور کم نظیر است.

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا