دسته‌بندی نشده

جام رسانه امید رویدادی تحول آفرین و نو جهت روشنگری و تبیین دستاوردهای نظام است

استاندار همدان از آغاز به کار رویداد رسانه ای «جام رسانه امید» برای اولین بار در کشور خبر داد و گفت: این رویداد حرکتی نو و تحول آفرین در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری جهت روشنگری و تبیین دستاوردهای نظام است

به گزارش پایگاه خبری ماد _ علیرضا قاسمی‌فرزاد با قدردانی از عملکرد سازمان بسیج رسانه در راه اندازی این رویداد تحولی و نو اظهار کرد: بسیج در هر موقعیت و مکان منشا خیر و برکت است و اقدامات جهادی را بدون چشم داشت و کمترین هزینه و با اخلاص با خود همراه دارد.

وی، ورود بسیج به حوزه اطلاع رسانی را ارزشمند و اثربخش برشمرد و گفت: امروزه کشورهای سرمایه دار و نظام استکباری برای غارت و استثمار سایر کشورها از طریق تبلیغات جای شب و روز و قاتل و مقتول را عوض می کنند و تلاش دارند که نظام دینی را ناکارآمد و مشکلات را سیاه نمایی و بزرگ جلوه دهند.

استاندار همدان، تقابل با تفکر نظام خبررسانی غرب را وظیفه خبرنگاران اعلام کرد و افزود: مجموعه رسانه ای کشور باید برخلاف این رویداد رسانه ای دشمن عمل و دستاوردهای نظام را طبق تاکیدات مقام معظم رهبری بیان کنند.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: تحریم‌های ظالمانه در این همه سالها اگر به کشور دیگر وارد می‌شد فروپاشی صددرصد را در پی داشت اما به واسطه ستون‌ها و استوانه های محکم اتکا به نیروی لایزال الهی، خون شهدا و نقش رهبری امامین انقلاب این نظام به قوت خود باقی خواهد ماند.

وی گفت: تبیین و پردازش جایگاه و نقش مقام معظم رهبری در این اقیانوس متلاطم گرفتاری ها یکی از نکاتی است که جامعه رسانه ای باید روشنگری کند زیرا دشمن به نقش کلیدی مقام معظم رهبری پی برده و ایشان را مورد هدف قرار داده است.

استاندار همدان یادآور شد: به‌دلیل منابع و منافعی که کشور ایران برای دشمنان دارد نظام استکباری چشم طمع داشته تا خوب بر کشور مسلط شود اما با لطف خدا و نقش هدایتگری مقام معظم رهبری اجازه داده نشده که خدشه ای به نظام وارد شود و علاوه بر آن نشر انقلاب در سایر کشورها موجب دشمنی و کینه مضاعف آنها شده است.

قاسمی‌فرزاد اضافه کرد: عده ای از رسانه های داخلی اخبار ضعیف را مدام پمپاژ می‌کنند تا وحدت و انسجام در کشور را دچار خدشه کنند که این کار آب به آسیاب دشمن ریختن است.

وی با اشاره به اینکه ۲ هزار پروژه عمرانی خرد و کلان در کشور در حال فعالیت است ، تصریح کرد: ممکن است در بعضی حوزه ها ضعف یا نقطه اشکالی باشد اما نباید به تمام حوزه ها تسری داده شود.

استاندار همدان بیان داشت: هزاران میلیارد بدهی های کلان و سر رسید اقساط از دولت های قبل به دولت مردمی سیزدهم به ارث رسیده اما با اعتبارات کشوری ابر پروژه آبرسانی همدان در کمتر از یکسال به ثمر رسید.

قاسمی‌فرزاد تاکید کرد: مدیران کل و روابط عمومی ها در راستای اجرای رویداد جام امید رسانه با خبرنگاران همکاری کنند و اطلاعات اقدامات انجام شده در نظام را در اختیار رسانه قرار دهند.

وی خاطر نشان کرد: امروز در حوزه مسکن تامین زمین در استان انجام شد به سرعت کارها پیش می‌رود و همچنین ۱۷۲ پروژه راکد در صنعت و کشاورزی به چرخه تولید برگشته و شهرک‌های صنعتی سه و چهار راه اندازی شده است که اقدامات ارزشمندی به شمار می آید.

استاندار همدان اظهار داشت: در حوزه های کشاورزی اصلاح الگوی کشت، کشت جایگزین و استفاده بهینه از آب اتفاقات خوبی رقم خورده است.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه انتشار عکس و فیلم و نمایش خبرهای تصویری از پیشرفت‌ها اثربخشی بیشتری دارد، از دستگاه های خدمت رسان مانند آب، برق و گاز خواست که تورهای راهیان پیشرفت و عدالت برای خبرنگاران پیش بینی شود تا از نزدیک اقدامات موثر انجام شده را مشاهده کنند و جلوی شبهات ایجاد شده گرفته شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا