آخرین خبرکرمانشاهکرمانشاه

شهردار کرمانشاه؛
لوایح مهم شهر چند ماه است روی زمین مانده

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه به دلیل تشکیل نشدن جلسات شورا در دو سه ماه گذشته بسیاری لوایح مهم و ضروری شهر معطل مانده، از همه اعضا خواست با یکدیگر توافق کرده و جلسات شورا را تشکیل دهند

به گزارش خبرنگار ماد از کرمانشاه، نادر نوروزی در حاشیه جلسه امروز _ شنبه بیستم آبان‌ماه_ شورای شهر کرمانشاه که با دعوت فرمانداری قرار بود تشکیل شود اما به دلیل حضور نداشتن برخی اعضا به رسمیت نرسید، با ابراز امیدواری نسبت به حل اختلاف اعضای شورا، اظهار کرد از همه اعضا درخواست دارم که توافق کرده و همگی در جلسات شورا حاضر شرکت کنند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر لوایح مهمی روی زمینه مانده که باید در جلسه رسمی شورا بررسی شود.

 

شهردار کرمانشاه گفت: از جمله این لوایح مربوط به پروژه قطار شهری است که در حال حاضر کار آن متوقف مانده است، لایحه دیگر در خصوص تعیین تکلیف پرسنل بازیافت است که ماه‌هاست معطل مانده است.

 

وی گفت: با توجه به این لوایح مهم، درخواست جلسه فوق‌العاده کرده بودم و با دعوتنامه شورا هم به این جلسه آمدم که متأسفانه به دلیل حضور نداشتن برخی اعضا، جلسه تشکیل نشد.

 

نوروزی افزود: من درخواست جلسه فوق‌العاده کرده بودم و در این جلسات که به دلیل ضرورت تشکیل می‌شود مرخصی‌ها باید لغو شود.

 

وی در خصوص صحبت‌های نایب رئیس شورای شهر کرمانشاه در خصوص قرار با سرمایه گذار جدید شهربازی با وجود پرونده باز حقوقی این پروژه گفت: در تلاش هستیم تا همزمان با پیگیری پرونده حقوقی، کارهای پروژه را زودتر پیش ببریم.

 

شهردار کرمانشاه افزود: در خصوص پرونده حقوقی پروژه با سرمایه گذار جدید هم صحبت کرده‌ایم و یا بعد از اتمام پرونده انعقاد قرارداد شده و یا با اطلاع خود سرمایه گذار از وجود این پرونده حقوقی، قرارداد منعقد می‌شود

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا