آخرین خبرایلام

امسال ۱۵ پروژه ورزشی در استان ایلام افتتاح می شود

استاندار ایلام از افتتاح ۱۵ پروژه ورزشی تا پایان سال جاری در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ماد _ دکتر حسن بهرام‌نیا در آیین افتتاحیه دومین دوره مسابقات بین‌المللی شطرنج جام آلامتو در هتل زاگرس شهر ایلام با بیان اینکه در دولت سیزدهم به حوزه ورزش توجه ویژه شده است، گفت: در این راستا سال گذشته ۱۳۵‌میلیارد تومان برای زیرساخت‌های ورزش در استان ایلام هزینه شد.

وی با اشاره به سرانه فضاهای ورزشی در استان ایلام در مقایسه با سایر استان‌های کشور، افزود: سرانه فضاهای ورزشی در استان ایلام ۳۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است.

استاندار ایلام عنوان کرد: سال گذشته ۳۰ پروژه ورزشی افتتاح و امسال ۱۵ پروژه دیگر حوزه ورزش مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

نماینده عالی دولت دراستان ایلام، ورزش را  یکی مولفه‌های مهم قدرت و توسعه در هر کشور عنوان کرد و یادآورشد: ۲۶ هزار ورزشکار سازمان یافته دارای هیات و بیش از ۹۰ هزار ورزشکار در قالب ورزش‌‌های همگانی در استان ایلام فعالیت دارند.

دکتر بهرام‌نیا با قدردانی از همه دست‌اندرکاران برگزاری این دوره مسابقات بین المللی در استان ایلام، خاطرنشان کرد:  اگر امنیت و اگر استاندارد‌ها نبود از ۱۲ کشور دنیا در این استان حضور نداشتند‌.

استاندار ایلام در بخشی دیگری از سخنان خود به حملات پی درپی رژیم صهیونیستی به مردم بی‌دفاع غزه اشاره و عنوان کرد: این مسابقات در شرایطی برگزار می شود که بیش از ۴۰ روز است که مردم غزه زیر بمباران رژیم منحوس صهیونیستی هستند که این در حالی است که در طول تاریخ بشریت همچنین جنایت جنگی صورت نگرفته است که کودکان، زنان و غیر نظامیان زیر شدیدترین بمباران‌ها به شهادت برسند.

وی تصریح کرد: با وجود حملات و کُشتار روزانه مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه، اما حماس، غزه و فلسطین زنده است  این جریان نسل‌کشی در طول تاریخ بی‌سابقه است  قطعا اگر چنانچه کشتار مردم بی‌دفاع غزه در این مقطع نبود این مسابقات شادی و حس بهتری به ما می داد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا