آخرین خبرکرمانشاهکرمانشاه

در راستای خدمت؛
میز خدمت مقامات قضایی استان کرمانشاه برگزار شد

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با همراهی شورای عالی قضایی استان به دیدار مومنین و اهالی شهرک پردیس در مسجد الزهرا این شهرک رفتند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ماد از کرمانشاه، شامگاه امروز دوشنبه _ بیست و نهم آبانماه شهرام کرمی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه و اعضای شورای عالی قضائی استان کرمانشاه به دیدار مؤمنین و اهالی شهرک پردیس در مسجد الزهرا این شهرک رفتند

 

در حاشیه این میز خدمت شهرام کرمی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در خدمت اهالی شریف شهرک پردیس در مسجد الزهرا حضور پیدا کردیم و به تعدادی از درخواست‌های اهالی رسیدگی نمودیم و درخواست‌های که قابلیت اجرا داشتند در همین محل دستورات لازم صادر شد و تعدادی از درخواست‌ها نیز نیاز به بررسی و تحقیق بیشتر داشت که به مرجع مربوطه ارجاع شد تا در اسرع وقت مورد رسیدگی و کارگشایی قرار گیرد.

 

در ادامه حمیدرضا کریمی دادستان عمومی و انقلاب اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بر اساس گفته ریاست قوه قضائیه مبنی بر اینکه مسئولان قضائی در بین مردم حضور پیدا کنند و مشکلات و مسائل مردم را از نزدیک رصد کنند و بدون واسطه و چهره به چهره با مردم به گفت‌وگو بنشینند.

 

وی گفت: امروز خدمت اهالی شریف شهرک پردیس حاضر شدیم و مسائلی را که مقدور بود در همین مکان دستورات مقتضی را صادر کردیم و مسائلی که مربوط به ادارات و نهادهای دیگر بود را به معاونت حقوق عامه دادسرا ارجاع شد تا به طور دقیق مورد بررسی و پیگیری قرار بگیرد و سعی در رفع حداکثری مشکلات مردمی بر اساس اختیارت قانونی به عمل آمد.

 

در ادامه منوچهر فتاحی رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: توفیق داشتیم از نزدیک در بین مؤمنین و اهالی شهرک پردیس در مسجد الزهرا این شهرک حضور پیدا کنیم و مشکلات مردم در حوزه پرونده‌های که در شعب دادگاه‌های عمومی و انقلاب و دادسرا داشتند بررسی و مشکلات آنها را استماع و دستورات لازم در جهت تسریع در پیشبرد امور صادر کنیم.

 

وی گفت: میزهای خدمت مسئولان قضائی استان کرمانشاه در مساجد دیگر و با هدف ایجاد ارتباط نزدیک با مردم ادامه خواهد داشت.

 

در پایان نیکزاد عباسی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مقرر در سند تحول قضائی، مشارکت مردم و ایجاد ارتباطات مردمی بدون واسطه و بدون رعایت تشریفات دادرسی و از نزدیک است.

 

وی گفت: رسالت اصلی قوه قضائیه در قانون اساسی و در سند تحول قضائی اجرای عدالت و افزایش رضایتمندی مردم است و افزایش رضایت‌بندی مردم هم در گرو ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مردم است که هم در این جلسات که با حضور رئیس کل محترم دادگستری استان و شورای قضائی استان تشکیل می‌شود.

 

عباسی گفت: در این جلسات هم مردم از دیدگاه‌های دستگاه قضا در پیشگیری از جرایم و دعاوی و حل و فصل و مدیریت اختلافات مطلع می‌شوند و هم ما به عنوان مسئولین قضائی از نزدیک با برخی از مشکلات مردم که در واقع می‌توانیم بگوییم آن رقم سیاه بزهکاری یا آسیب‌هایی است که ممکن هست در قالب پرونده در دادگاه‌ها مطرح نشود را متوجه شویم.

 

وی گفت: در واقع این دیدار چهره به چهره به ما کمک می‌کند مردم از نزدیک مشکلاتشان را بدون واسطه مطرح کنند و هم دیدگاه‌های مسئولین قضائی را در زندگی اجتماعی خود اعمال کنند

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا