آخرین خبرکرمانشاهکرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه؛
استفاده از ۵۰ تن شن و نمک در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۰ تن شن و نمک در محورهای استان کرمانشاه مصرف شده است، گفت: ۷۸ نفر نیرو و ۵۶ دستگاه ماشین‌آلات در این عملیات پای کار بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ماد از کرمانشاه، فریبرز کرمی امروز _سه‌شنبه سی آبان_ در جمع خبرنگاران با اشاره به تداوم بارش برف و باران در محورهای استان طی ۲۴ ساعت گذشته اظهار کرد: نزدیک به ۱۲ ساعت بارش برف در مجموع محورها داشتیم که عمدتاً در منطقه اورامانات و همچنین صحنه، کنگاور و سنقر رخ داد.

 

وی از انجام ۲۶۰ کیلومتر برف‌روبی در محورهای استان خبر داد و افزود: در حال حاضر تمام محورهای اصلی و فرعی استان (به جز گردنه تته که بسیاری از ماه‌های فصل سرد مسدود است)، باز و تردد برقرار است و در حال حاضر بارش برف و باران در گردنه خسرو آباد در محدوده شهرستان اسلام‌آباد غرب متمرکز است.

 

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۰ تن شن و نمک در محورهای استان کرمانشاه مصرف شده است، تصریح کرد: ۷۸ نیرو و ۵۶ دستگاه ماشین‌آلات پای کار بودند و ۵۷ مرتبه ریزش‌برداری در محورهای مختلف طی ۲۴ ساعت گذشته انجام شده است.

 

کرمی از آماده‌باش کامل نیروها و تجهیزات راهداری تا پایان فصل بارندگی خبر داد و گفت: تمام راهدارخانه‌ها در محورهای مختلف استان آماده هستند و دپوی کافی شن و نمک نیز در نقاط مختلف به ویژه برف‌گیر وجود دارد

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا