خبر ویژهخبر یکسیاسیسیاسی

در دیدار مدال‌آوران و ورزشکاران کشور؛
رهبر انقلاب: رژیم صهیونیستی در حادثه «طوفان‌الاقصی» ضربه فنی شد

– رهبر معظم انقلاب اسلامی گفتند: رژیم صهیونیستی در حادثه «طوفان‌الاقصی» ضربه فنی شد؛ حماس به عنوان یک گروه مبارز نه به عنوان یک دولت و نه به عنوان یک کشور با امکانات زیاد، توانست دولت غاصب صهیونیست را با آن همه امکانات، ضربه فنی کند.

به گزارش ماد حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با قدردانی از ورزشکاران و مدال‌آوران کشور اظهار کردند: مدال، نشانه‌ و علامتی از سخت‌کوشی شما است؛ از آن بانویی که با حجاب کامل پرچم این دوره از ورزش‌های آسیایی را حمل کرد و در برابر یک دنیا، هویت و شخصیت زن ایرانی را نشان داد، تشکر می‌کنم.

ایشان افزودند: از بانویی ورزشکاری که در هنگام اهدای مدال، حاضر نشد با مرد نامحرم دست بدهد، تشکر می‌کنم؛ اهمیت این حاشیه‌ها از خود ورزش کمتر نیستند و بلکه بیشتر هستند. رهبر انقلاب اسلامی اضافه کردند: از آن بانویی که با کودک نوزادش روی سکو رفت و مدالش را گرفت، تشکر می‌کنم.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: این، یک حرکت نمادین است؛ این حرکت در دنیا به معنای احترام‌گذاشتن زن به نقش خانواده و مادری است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به حوادث اخیر در غزه تاکید کردند: رژیم صهیونیستی در حادثه «طوفان‌الاقصی» ضربه فنی شد؛ حماس به عنوان یک گروه مبارز نه به عنوان یک دولت و نه به عنوان یک کشور با امکانات زیاد، توانست دولت غاصب صهیونیست را با آن همه امکانات، ضربه فنی کند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا