آخرین خبرخبر ویژهخبر یکدولتسیاسیسیاسی

جوکار:
نگاه مجلس و دولت همخوانی بین منابع و مصارف بودجه ۱۴۰۳ است

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس و دولت تلاش خود را به کار خواهند بست تا بودجه ۱۴۰۳ به نحوی مصوب شد که منابع و مصارف آن با یکدیگر همخوانی داشته و به دنبال آن به قیمت‌ها در بازار ثبات بخشیده شود.

محمدصالح جوکار با بیان اینکه منابع و مصارف بودجه مصوب مجلس باید با یکدیگر همخوانی داشته باشد، بیان کرد: اولین نکته حائز اهمیت در خصوص لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، این است که احکام مندرج در این بودجه باید منطبق با برنامه هفتم توسعه باشد. سال آینده اولین سال اجرای برنامه هفتم توسعه است و اجرای بسیاری از احکام قانون برنامه هفتم توسعه باید از سال آینده کلید بخورد.

به گزارش ماد، وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر قطعا دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۳ منابع و مصارف را تراز بندی کرده و تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا منابع و مصارف لایحه بودجه سال آتی با یکدیگر همخوانی داشته باشند. کسری منابع بودجه به ضرر کشور است و قطعا دولت و مجلس تمام تلاش خود را به کار خواهند بست تا منابع و مصارف بودجه ۱۴۰۳ با یکدیگر همخوانی داشته باشند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مجلس و دولت تلاش می کنند برای سال آینده بودجه ای به تصویب برسد که بتواند تورم را کنترل کند و به قیمت ها در بازار ثبات ببخشد.

جوکار در پایان گفت: سیاست کلی برنامه هفتم توسعه ثبات بخشیدن به قیمت ها است که مجلس در لایحه بودجه ۱۴۰۳ دنبال خواهد کرد و قطعا یکی از مولفه های آن همخوانی بین منابع و مصارف بودجه است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا