آخرین خبرهمدان

صنعت بیمه برای کاهش مخاطرات و افزایش ایمنی سفر در راه آهن سرمایه گذاری کند

استاندار همدان با اشاره به اینکه آسیب ها و آثار مخرب معنوی تصادفات از خسارات مادی آسیب‌زا تر است ،گفت : صنعت بیمه برای کاهش مخاطرات و افزایش ایمنی سفر در راه آهن سرمایه گذاری کند که در این حوزه مسیر راه آهن همدان به ملایر می تواند بسیاری از تصادفات و مخاطرات را کاهش دهد.

به گزارش پایگاه خبری ماد _ علیرضا قاسمی فرزاد در همایش گرامیداشت روز صنعت بیمه در استان همدان عنوان کرد: صنعت بیمه اگر با فرهنگسازی در لایه های جامعه نفوذ کند نقش بی‌بدیلی به عنوان صنعت پیشتار در رشد اقتصادی کشور ایفا می کند.

استاندار همدان با بیان اینکه فرهنگ سازی، اطلاع رسانی، مشتری مداری و صداقت در گفتار و کردار و رعایت مقررات و قوانین و احترام به مردم و پرداخت حقوق آنها در جلب اعتماد مردم به صنعت بیمه موثر است افزود: بیمه می‌تواند پوشش حمایتی مطمئن برای فعالیت های اقتصادی ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد استان همدان وابسته به بخش کشاورزی است و معمولا سرمازدگی و آفات برای کشاورزان مشکلات ایجاد می‌کند، گفت: صنعت بیمه بخش لاینفک زندگی افراد است که با فرهنگ سازی، ذهنیت مثبت و آرامش خاطر می تواند در استان رشد کند و ضریب نفوذ در جامعه افزایش یابد.

قاسمی فرزاد یادآور شد: آسیب ها و آثار مخرب معنوی تصادفات از خسارات مادی آسیب‌زا تر است که می طلبد صنعت بیمه برای کاهش مخاطرات و افزایش ایمنی سفر در راه آهن سرمایه گذاری کند و در این حوزه مسیر راه آهن همدان به ملایر می تواند بسیاری از تصادفات و مخاطرات را کاهش دهد

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا