آخرین خبرکرمانشاهکرمانشاه

امام جمعه کرمانشاه ؛
مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه ساز تشکیل مجلس قوی است

امام جمعه کرمانشاه گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه سازی مجلس قوی برای قانون گذاری و رفع مشکلات است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ماد از کرمانشاه، حجت الاسلام حبیب الله غفوری ظهر جمعه _ دهم آذرماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار کرد: امروز سالروز شهادت آیت الله مدرس است و در بیانات امام راحل (ره) ویژگی‌های شخصیتی این فرد را می‌توانیم بیابیم و این روز به نام روز مجلس نام گذاری شده است.

 

وی افزود: همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند جایگاه مجلس شورای اسلامی در رأس امور است و این یک جایگاه ویژه است که نمایندگان مردم از سراسر کشور حتی نمایندگان اقلیت‌های مذهبی نیز حضور دارند و نسبت به قانون گذاری اقدام می‌کنند که ریل حرکت قوه مجریه است.

 

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: نقش مجلس بسیار مهم و تأثیرگذار در نظام مردم سالاری دینی است زیرا نمایندگان خود مردم تصمیم گیری و تصمیم سازی می‌کنند.

 

وی بیان کرد: امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است که هر ۲ بسیار مهم است که مردم حضور پرشوری در انتخابات داشته باشند.

 

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: طبعاً مردم از نمایندگان خود انتظاراتی دارند که قطعاً به حق است و نمایندگان نیز باید با تلاش و کوشش و دلسوزی برای حل مشکلات مردم گام بر دارد و یا شجاعت و استقلال در مواقع حساس تصمیم درست بگیرد.

 

وی خاطر نشان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید در مقابل زورگویی و بعضاً خواسته‌های نامعقول عده‌ای بایستند تا بتوانند نسبت به گره گشایی از مشکلات کشور گام بردارند.

 

حجت الاسلام غفوری گفت: باید برای تشکیل مجلسی انقلابی و تأثیرگذار در کشور با نگاهی امیدوارانه در انتخابات مجلس شرکت کنیم تا بتوانیم اثرگذاری در تصمیم سازی های کشور داشته باشیم و مشارکت حداکثری وظیفه همگانی است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا