آخرین خبراجتماعیانتظامی ، امنیتیکرمانشاهکرمانشاه

شهردار کرمانشاه ؛
آمادگی شهرداری برای رفع نواقص نقاط حادثه خیز کرمانشاه

شهردار کرمانشاه با اشاره به شناسایی ۱۶ نقطه حادثه خیز در مرکز استان، از آمادگی این نهاد برای رفع نواقص موجود به منظور کاهش سوانح ترافیکی درون شهری و تردد ایمن تر شهروندان خبر داد.

نادر نوروزی عصر امروز -سه شنبه ۱۴ آذر- در حاشیه بازدید میدانی از نقاط حادثه خیز کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار ماد در کرمانشاه اظهار کرد: اقدامات شهرداری برای اصلاح نقاط حادثه خیز خصوصاً در حوزه‌های رفع معضلات ترافیکی، ایمن سازی معابر و کاهش تصادفات آغاز و اقدامات خوبی هم انجام شده است.

 

وی با اشاره به ابتکار سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان در طرح بازدید میدانی از نقاط حادثه خیز شهر کرمانشاه، افزود: قرارگاه کاهش تصادفات نیز به میزبانی پلیس تشکل و تصمیمات خوبی از جمله همین بازدیدهای میدانی گرفته شد.

 

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه تعداد خودروهای کرمانشاه با معابر شهری تناسبی ندارد، گفت: بر همین اساس معابر جدیدی در حال احداث بوده و تعدادی نیز مورد بهره برداری قرار گرفته‌اند، ضمن اینکه تا هفته‌های آینده هم معبر جدید دیگری احداث خواهد شد.

 

نوروزی تکیه بر ناوگان حمل و نقل عمومی و افزایش توان این ناوگان برای ارتقا خدمات رسانی به شهروندان را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: لازم است برای تشویق و ترغیب مردم به استفاده از ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی فرهنگ سازی صورت گیرد.

 

وی همچنین تاریکی معابر و بلوارهای شهر کرمانشاه را از جمله دلایل اصلی وقوع سوانح رانندگی درون شهری عنوان و تصریح کرد: در این راستا نیز با اداره برق در تعامل خواهیم بود تا این مشکل نیز به سرعت مرتفع شود.

 

نوروزی در پایان با قدردانی از پیگیری‌های سردار حاجیان برای اصلاح نقاط حادثه خیز از آمادگی شهرداری برای هرگونه تعامل با پلیس در راستای رفع مشکلات خبر داد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا