آخرین خبرایثار و شهادتسلامتکرمانشاه

امام جمعه کرمانشاه؛
امروز رژیم صهیونیستی فقط به‌دنبال راهی برای نجات خویش است

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به شهادت دو نفر از پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه گفت: امروز رژیم صهیونیستی فقط به‌دنبال راهی برای نجات خویش است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ماد از کرمانشاه، حجت الاسلام حبیب الله غفوری امروز _چهارشنبه پانزدهم آذر_ در مراسم تشییع سردار شهید محمدعلی عطایی شورچه با اقامه نماز بر پیکر مطهر ایشان، اظهار کرد: شهدای والامقام الگوهای راستینی از سوی خداوند سبحان برای جامعه اسلامی ما بوده و هستند، پرچمی که شهدا برافراشتند تا قیامت در اهتزاز خواهد بود زیرا بسیاری از همین شهدای گرانقدر رجعت خواهند کرد و در رکاب حضرت حجت (عج) خواهند بود.

 

وی با تصریح اینکه خداوند متعال جان شهدا را به بهایی گران خریده است و شفاعت از دیگران، یکی از مقامات شهدا است، افزود: شهدا شاهد اعمال و رفتار ما هستند و برای کسانی که دل در گرو آستان آن‌ها دارند و از میراث آن‌ها محافظت می‌کنند، شفاعت خواهند کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به فضائل شخصیت ارزشمند شهید دکتر «محمدعلی عطایی شورچه»، عنوان کرد: این شهید بزرگوار همراه سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمانشان، مرزهایی که استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی می‌خواستند به داخل کشور ما منتقل کنند، قهرمانانه و دلاورانه به مرزهای رژیم صهیونیستی منتقل کردند که در حقیقت همان‌مرزها خط مقدم جبهه‌ی مبارزه با ظلم شده است و رژیم صهیونیستی به‌دست همین سربازان شجاع جبهه‌ی حق، در محدوده‌ای محاصره و دچار تنگی نفس شده لذا امروز فقط به‌دنبال راهی برای نجات خویش است.

 

حجت الاسلام غفوری با گرامی‌داشتن یاد شهید دکتر «محمدعلی عطایی شورچه» خطاب به ایشان، بیان کرد: ما امروز با شما عهد می‌بندیم که قاطعانه راه پرشکوه و مسیر گران بهای شما را تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون، تا پیروزی اسلام بر کفر جهانی ادامه دهیم.

 

ایمنا: در پایان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تشکر از مردم ولایت‌مدار و قدرشناسی که در این مراسم تشییع باشکوه شرکت کرده بودند، گفت: شهر شهیدپرور و دلاورپرور کنگاور با سابقه‌ای نورانی و طولانی از حضور علمای بزرگ و شهیدان شاخص ۴۲۰ شهید والامقام دارد که هرکدام نماد افتخار سرزمین پاک کنگاور هستند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا