آخرین خبراقتصادیکرمانشاهکرمانشاه

سرپرست راهداری استان کرمانشاه ؛
صدور ۱۵ مجوز در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: امکان درخواست مجوز شرکت‌های حمل‌ونقل هوشمند از طریق درگاه ملی مجوزها فراهم شده است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ماد از کرمانشاه ،سیدشهرام کهریزی امروز _ سه‌شنبه چهاردهم آذر_ با بیان اینکه در راستای تحقق ماده هفت اصل ۴۴ قانون اساسی؛ همه دستگاه‌های مرجع صدور مجوزهای کسب و کار ملزم شده‌اند مدارک مورد نیاز برای صدور مجوزها را در درگاه ملی مجوزها ثبت کنند، گفت: در اجرای این قانون برای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نیز ۱۵ مجوز در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای به صورت غیر حضوری صادر می‌شود.

 

وی با اشاره به فرآیند مجوز دهی کسب و کارها، افزود: بر اساس این قانون دستگاه‌های اجرایی مکلف شده‌اند به منظور تسهیل سرمایه گذاری مراجع صدور مجوزهای کسب و کار، شرایط و فرآیندهای صدور یا تمدید مجوزهای کسب و کار را به نحوی ساده کنند که هر متقاضی مجوز در صورت ارائه مدارک مطرح در پایگاه اطلاع رسانی مجوزهای کسب و کار بتواند در حداقل زمان ممکن، مجوز مورد نظر خود را دریافت کند.

 

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مدارک و مستندات در درگاه ملی مجوزهای بارگذاری و تأیید سیستمی شده است.

 

کهریزی تصریح کرد: با توجه به فرایند تعریف شده پس از بررسی کارشناسی، شناسنامه مجوزهای تکمیل و تأیید شده به منظور طرح و تصویب در هیأت مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار مورد بررسی حقوق – فرایندی قرار گرفت.

 

وی گفت: لازم به ذکر است؛ هر شهروندی که قصد راه اندازی در حوزه حمل و نقل هوشمند را دارد می‌تواند به راحتی با ورود به درگاه ملی مجوزها با شرایط و مدارک لازم برای صدور جواز تأسیس کسب و کار خود آشنا شده و از طریق همین سامانه، به مرجع مورد نظر هدایت شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا