آخرین خبرکرمانشاهکرمانشاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ؛
آمادگی آموزش و پرورش برای مشارکت در اجرای طرح امنیت محله‌محور

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از آمادگی این اداره کل برای مشارکت در اجرای طرح امنیت محله‌محور خبر داد و گفت: امکانات و ظرفیت همه مدارس سطح استان برای تحقق این مهم به‌کارگیری خواهد شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ماد از کرمانشاه، سلمان محمدی امروز _شنبه هجدهم آذ_ در همایش طرح امنیت محله محور کرمانشاه که با حضور مسئولان انتظامی و آموزش و پرورش استان در تالار برق کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: کرمانشاه از ۴ هزار مدرسه و ۱۵ هزار کلاس درس بهره می‌گیرد و بیش از ۳۶۰ هزار دانش‌آموز زیر نظر ۲۶ هزار معلم و فرهنگی در آن‌ها مشغول تحصیل هستند.

 

وی افزود: اجرای طرح امنیت محله‌محور بسیار در ارتقای امنیت اجتماعی می‌تواند مؤثر باشد و این اقدام پلیس بیانگر اهتمام آنها برای برقراری هرچه بیشتر نظم و امنیت در جامعه و برخورد و مقابله با مجرمان و هنجارشکنان است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه امنیت محصولی جمعی است و همه نهادها و ارگان‌ها در ایجاد آن مسئولیت دارند، اضافه کرد: در این راستا آموزش و پرورش برای مشارکت در این طرح بزرگ آمادگی کامل دارد و همه امکانات و ظرفیت خود را به کار خواهد گرفت.

 

محمدی یکی از شاخص‌های توسعه‌یافتگی در هر جامعه‌ای را وجود امنیت و احساس آن توسط مردم دانست و اضافه کرد: چه در کشور و چه استان کرمانشاه امنیت مطلوب وجود دارد، اما باید تلاش شود آحاد مختلف مردم نیز این امنیت را بیشتر احساس کنند.

 

وی با اشاره به بعضی آسیب‌های اجتماعی که کرمانشاه درگیر آن است، خواستار افزایش و استمرار حضور کارشناسان پلیس در مدارس شد و گفت: همین حضور و آموزش‌ها و توصیه‌های ارائه شده می‌تواند نقش بسیار مؤثری در آگاه‌سازی دانش‌آموزان و حتی خانواده‌های آنها برای گرفتار نشدن در دام آسیب‌ها داشته باشد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا