آخرین خبرایثار و شهادتکرمانشاهکرمانشاه

فرماندار سرپل ذهاب ؛
سرپل ذهاب گنجینه اسرار هشت سال دفاع مقدس است

فرماندار سرپل ذهاب با اشاره به نقش مردم سرپل ذهاب در هشت سال دفاع مقدس گفت: خاطرات شنیدنی از حماسه آفرینی و فداکاری و رشادت مردم سرپل ذهاب موجود است که باید با برنامه ریزی برای ثبت آنها تلاش کنیم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ماد از کرمانشاه، صدراله بابلی امروز جمعه _ هفدهم آذرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش مردم سرپل ذهاب در هشت سال دفاع مقدس گفت: خاطرات شنیدنی از حماسه آفرینی و فداکاری و رشادت مردم سرپل ذهاب موجود است که باید با برنامه‌ریزی برای ثبت آنها تلاش کنیم.

 

وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید روایت‌های جنگ را برای مردم بازگو کنیم و اگر ما این روایت‌ها را بیان نکنیم دشمنان با تحریف دست به اقدام خواهند زد.

 

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب افزود: حقایق زیادی در جبهه جنگ نهفته است و سرپل ذهاب گنجینه اسرار هشت سال دفاع مقدس است که لازم است نسبت به ثبت و ضبط این رویدادها تلاش کنیم.

 

وی همچنین به چاپ ارزشمند کتاب «از حلبچه تا چغالوند» اثر ارزشمند رزمنده و یادگار هشت سال دفاع مقدس علی میرکرمی اشاره کرد و گفت: این اثر بزودی با حضور مدیران استانی و یادگاران هشت سال دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.

 

بابلی ضمن تشکر از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در گردآوری کتاب از حلبچه تا چغالوند افزود: علاوه بر حمایت‌های بنیاد حفظ آثار برای گردآوری خاطرات در حوزه تاریخ شفاهی هشت سال دفاع مقدس مرتبط با سرپل ذهاب، در سطح شهرستان نیز حمایت جدی خواهیم کرد و برنامه‌ریزی ویژه برای رونمایی آثار انجام خواهیم داد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا