آخرین خبرایلام

استاندار ایلام:
انتخاب آبدانان به‌عنوان شهرستان هدف آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضعفان

استاندار ایلام گفت: شهرستان آبدانان به‌عنوان شهرستان هدف آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضعفان انتخاب شده است که این مهم در توسعه این شهرستان بسیار موثر خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری ماد ، دکتر حسن بهرام‌نیا شامگاه پنجشنبه ۲۳ آذرماه در جمع صمیمی مردم آبدانان با حضور وزیر کشور، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا، گفت: خوشحالیم که در جمع صمیمی مردم آبدانان هستیم. مردم در این نشست دغدغه‌ها و مشکلات خود را مطرح می‌کنند.

وی افزود: نگاه شورای اداری استان به کانون ایثار استان یعنی آبدانان معطوف شده است و اعضای این شورا با حضور وزیر کشور درصدد رفع مشکلات مردم آبدانان هستند.

دکتر بهرام‌نیا اظهار داشت: این شهرستان مهد نخبگان نظیر شهید داریوش رضایی‌نژاد و شهدای گرانقدر شهید علی‌جرایه و شهید صارم طهماسبی است.

استاندار ایلام با قدردانی از تلاش‌های وزیر کشور و مجموعه وزارت کشور برای رفع مشکلات این استان، گفت: با تاکیدات وزیر کشور، خواسته‌های مردم بررسی و دستورات لازم برای رفع این مشکلات و خواسته‌ها صادر می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام خاطرنشان کرد: روستاهای محروم حوزه جنوب استان در قالب«نهضت آبرسانی به مناطق روستایی» با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی ( ع) سپاه آبرسانی می‌شوندو در این نهضت ایلام رتبه نخست کشور را کسب کرد.

وی با قدردانی از رییس بنیاد مستضعفان کشور، عنوان کرد: با مساعدت دکتر فتاح، شهرستان آبدانان به‌عنوان شهرستان هدف آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضعفان انتخاب شد که این مهم در توسعه این شهرستان بسیار موثر است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا