آخرین خبرایلام

وزیر کشور:
تکمیل فرودگاه آبدانان پیگیری می‌شود

وزیر کشور با بیان اینکه رفع مشکلات مردم آبدانان باید در اولویت کار مدیران باشد، گفت: تکمیل و راه اندازی فرودگاه آبدانان به عنوان یک مطالبه مردمی پیگیری می شود.

به‌ گزارش پایگاه خبری ماد _ دکتر احمد وحیدی شامگاه پنج‌شنبه ۲۳ آذرماه در جمع صمیمی مردم آبدانان اظهار داشت: حضور در کنار مردم، شنیدن دغدغه‌های آنها و پیگیری‌های مشکلات یک موهبت الهی است.

وزیر کشورضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید رضایی‌نژاد، افزود: این شهید والامقام از نخبگان و دانشمندان این کشور بود که یک افتخار بزرگ برای شهرستان شهید‌پرور آبدانان است.

وی عنوان کرد: آبدانان مهد پرورش نخبگان و دانشمندان توانمندی همچون شهید رضایی‌نژاد است، که توسط همان رژیمی به شهادت رسید که امروز در فلسطین هزاران انسان بی‌گناه را آماج حملات وحشیانه خود قرار داده است.

وزیر کشور، اتفاقات سال گذشته در شهرستان آبدانان را ثمره شیطنت عده‌ای مزدور خواند و خاطرنشان کرد: عده‌ای قلیل که خود مزدوران جنایتکاران هستند، نمی‌خواهند عزت و عظمت ملت را ببینند. خوشبختانه هوشیاری و ایستادگی مردم ولایت‌مدار آبدانان، فتنه‌ها و دسیسه‌های آنان را خنثی کرد.

وی با تاکید بر استفاده از همه ظرفیت‌ها برای کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: در موضوع آسیب‌های اجتماعی حضور و مشارکت مردم و روحانیون مهم و اثر گذار است و ضرورت دارد همه پای کار بیایند و مشارکت کنند.

وحیدی با بیان اینکه رفع مشکلات مردم آبدانان باید در اولویت کار مدیران باشد، ادامه داد: وزارت کشور هم این نیازمندیها را احصا و پیگیری‌های لازم را برای رفع مشکلات تا حصول نتیجه انجام می‌دهد.

وزیر کشور اضافه کرد: دولت با تمام قوا از بحث کاهش آسیب های اجتماعی حمایت می‌کند و در حد توان باید در این حوزه روحانیون، تربیون‌داران و آحاد مردم پای کار بیایند.

وی با اشاره به لزوم تکمیل فرودگاه آبدانان و درخواست مردم برای راه‌اندازی این فرودگاه، تاکید کرد: تکمیل و راه‌اندازی فرودگاه آبدانان پیگیری می‌شود.

دکتر وحیدی، مقابله جنبش مقاومت با رژیم صهیونیستی را غلبه ایمان و باور بر کفر دانست و یادآور شد: رژیم جعلی صهیونیستی با بسیج تمامی امکانات نظامی اعم از هوایی، زمینی و دریایی و با همراهی آمریکای جنایتکار، اماکن عمومی نظیر بیمارستان‌ها، مدارس و هم‌چنین کودکان و زنان را هدف حملات خود قرار داده و با فراخواندن ۳۰۰ هزار نیروی ذخیره خود نیز به توفیقی دست پیدا نکرده است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا