آخرین خبرهمدان

تحقق ۹۰ درصدی تعهد اشتغال استان همدان در سال جاری

استاندار همدان از تحقق ۹۰ درصدی تعهد اشتغال این استان در سال جاری خبر داد و گفت : از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ شغل در همدان ایجاد شده است.

به گزارش پایگاه خبری ماد _ دکتر علیرضا قاسمی‌ فرزاد در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان همدان اظهار داشت: تعهد اشتغال امسال استان بیش از ۲۰ هزار و ۷۰۰ مورد است که تاکنون ۹۰ درصد آن شامل بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ مورد محقق شده و امیدواریم در ایام پایانی سال و سه ماه باقی‌مانده بیش از میزان تعهد استان، شغل ایجاد کنیم.

وی یادآور شد :خوشبختانه یکی از بالاترین ضرایب صحت‌سنجی در سطح استان با ۸۴ درصد بوده که امیدواریم بالای ۹۰ درصد و نزدیک ۱۰۰ درصد برسد.

نماینده عالی دولت در استان همدان تصریح کرد: برای افزایش ضریب صحت‌سنجی از حوزه معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و دستگاه‌های نظارتی کمک خواهیم گرفت تا راستی‌آزمایی سامانه رصد را دنبال کنند و اشتغال واقعی ایجاد شود.

استاندار همدان ادامه داد: تسهیلات مشاغل‌خانگی از ۱۳۲ میلیارد تومان به ۱۶۱ میلیارد تومان افزایش یافته و در حال حاضر ۵۰ درصد که شامل بیش‌از ۸۰ میلیارد تومان است محقق شده و انتظار می‌روند این رقم افزایش پیدا کند.

قاسمی فرزاد خاطر نشان کرد : در سال گذشته بالغ بر ۹۰۰ میلیارد تومان سهمیه داشتیم که با جذب بیش از یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان، بیشتر از سهمیه‌ی بند الف تبصره ۱۸ در استان جذب شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا