اخبار استان ها

روند تامین و ذخیره سازی اقلام و کالاهای اساسی در استان کردستان رضایت بخش است

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان بااشاره به اینکه روند تامین و ذخیره سازی اقلام و کالاهای اساسی در استان رضایت بخش است، گفت: ذخیره مناسبی از انواع کالاهای اساسی و پرمصرف در استان کردستان موجود بوده و دغدغه ای در این زمینه وجود ندارد.

 

به گزارش پایگاه خبری ماد _ رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان به همراه مدیر کل تعزیرات حکومتی این استان در گشت مشترک بازرسی  بصورت سر زده از میدان میوه و تره بار شهرستان سنندج بازدید کرد.

پیمان اسکندری هدف از این بازدید را بررسی  شرایط عمده و خرده فروشی ، نحوه توزیع میوه وتره بار و شکاف قیمتی بین عمده فروش و خرده فروش عنوان کرد و افزود:  گشت های بازرسی متشکل از بازرسین جهاد کشاورزی، صمت ، تعزیرات حکومتی در طرح یلدا بصورت مستمر در بازار حضور دارند و هر گونه تخلف را گزارش خواهند کرد.

وی در این بازدید از نزدیک در جریان اجرای  طرح تنظیم بازار شب یلدا قرار گرفت و بر تشدید نظارت ها بر غرفه های محصولات کشاورزی  برای پیشگیری از گران فروشی اقلام اساسی و پرمصرف در آستانه شب یلدا تاکید کرد.

بررسی میدانی وضعیت بازار میوه و تره بار شهر سنندج  از نظر نرخ مصوب اجناس، درج قیمت، حاشیه سود مجاز، فاکتورهای خرید و فروش و همچنین موجودی و تامین میوه غرفه ها از اهداف اصلی این گشت مشترک بود .

اسکندری با اشاره به اینکه روند تامین و ذخیره سازی اقلام و کالاهای اساسی در استان رضایت بخش است ،اظهار داشت: ذخیره مناسبی  از انواع کالاهای اساسی و پرمصرف نیز  در استان کردستان  وجود داشته و دغدغه ای در این خصوص وجود ندارد.

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا