آخرین خبرانتظامی ، امنیتیایثار و شهادتخبر ویژهکرمانشاهکرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ؛
تا پای جان ایستاده ایم و آسایش خود را فدای آرامش و امنیت مردم می کنیم

فرمانده انتظامی استان در مراسم تشییع شهید شهریار بابایی اظهار داشت : تا پای جان ایستاده ایم و آسایش خود را فدای آرامش و امنیت مردم می کنیم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ماد از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز شنبه _نهم دی_در مراسم تشییع شهید شهریار بابایی اظهار داشت: تا پای جان ایستاده‌ایم و آسایش خود را فدای آرامش و امنیت مردم می‌کنیم.

 

وی در این مراسم با اشاره به اینکه این شهید والامقام در راه مبارزه و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ به شهادت رسید، گفت: شهادت سرهنگ شهید بابایی موجب ارتقا انگیزه و افزایش توان کارکنان پلیس استان خواهد شد و مطمئناً مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر قاطعانه تر از گذشته انجام خواهد شد.

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: غیور مردان انتظامی به شعار «برای مردم تا پای جان ایستادهایم» معنا بخشیده‌اند و به این وظیفه هم افتخار می‌کنند.

 

وی در خاتمه ضمن تسلیت شهادت سرهنگ شهریار بابایی به خانواده معظم این شهید بزرگوار، مردم عزیز استان و هم‌رزمان شهید، خاطرنشان کرد: همانطور که به مردم عزیز قول داده‌ایم و عهد و پیمان بسته‌ایم؛ تا پای جان ایستاده‌ایم و آسایش خودمان را فدای آرامش و امنیت مردم می‌کنیم.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا