اخبار استان ها

تقاضای ۸۵هزار میلیارد ریالی سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع تبدیلی کشاورزی کردستان 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: بیش از ۸۵ هزار میلیارد ریال تقاضای سرمایه گذاری در حوزه صنایع تبدیلی بخش کشاورزی داریم که اهلیت همه این افراد تایید شده و منتظر تسهیلات هستند.

 

 

به گزارش ماد _  پیمان اسکندری ظهر سه شنبه در نشست تخصصی با مجموعه مدیران ارشد بانک ملی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: حمایت پولی و بانکی از موضوع های بسیار مهم در حوزه کشاورزی است و انتظار داریم که سیستم بانکی مجموعه جهاد کشاورزی را به بهترین نحو یاری رسانند.

وی افزود: انتظار می رود که کارکنان شعب برای فعالین و سرمایه گذاران بخش کشاورزی استان به صورت ویژه مشتری مداری کنند.

اسکندری خاطرنشان کرد: به منظور توسعه اشتغال و تولید در استان نیاز است که بروکراسی اداری کاهش یابد و بانک ها در این راستا میتوانند نقش مهمی ایفا کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان اعلام کرد: بیش از ۸۵ هزار میلیارد ریال تقاضای سرمایه گذاری در حوزه صنایع تبدیلی بخش کشاورزی داریم که اهلیت همه این افراد تایید شده است و منتظر تسهیلات هستند.

اسکندری یادآور شد: در مبحث تسهیلات ۴ درصدی جهش تولید انتظار داریم که در سریع ترین زمان ممکن این تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار گیرد و خوشبختانه بانک ملی در این راستا همکاری ویژه ای داشته است.

وی ادامه داد: در مبحث جهش تولید همراهی بانک ملی تاثیر گذار بوده و این تسهیلات موجب خرید ادوات جدید کشاورزی شده و در رشد تولید نقش مهمی داشته است.

اسکندری اظهار کرد: در حوزه گلخانه و دیگر حوزه ها نیز شاهد درخواست های متعددی از سوی سرمایه گذاران و فعالین بخش کشاورزی هستیم که این مهم نیازمند همراهی و همکاری بانک های عامل است.

جمشید کریمی رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان کردستان نیز در این نشست اظهار کرد: حوزه کاری سازمان جهاد کشاورزی در استان کردستان با اهمیت و گسترده است و ۷۰ درصد مردم استان وابسته به فعالیت های مجموعه جهاد کشاورزی هستند.

وی افزود: تلاش کارکنان و فعالان حوزه کشاورزی استان ارزشمند است و مجموعه بانک ملی تمام توان خود را برای تکریم فعالان این عرصه به کار خواهد گرفت.

کریمی یادآور شد: بیش از ۷۰ درصد تعهدات بانک ملی در خصوص تسهیلات طرح جهش تولید انجام شده است و آمادگی داریم در سریعترین زمان ممکن تمام تعهدات خود را انجام دهیم.

وی بیان داشت: بانک ملی آمادگی دارد در طرح های جدید تسهیلاتی خود از جمله طرح مهربانی و اوراق ۳۰ درصد سالانه به فعالین و سرمایه گذاران بخش کشاورزی استان خدمات ویژه ارائه نماید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا